همگام با المپیک؛

جاور و نوروزی در جایگاه شانزدهم مسابقات قایقرانی المپیک پاریس قرار گرفتند

تهران (پانا) - مهسا جاور و زینب نوروزی بانوان قایقران ایرانی در مسابقات روئینگ دو نفره، مسابقه خود را در برای فینال C برای جایگاه دوازدهم و هجدهم آغاز کردند و در پایان این مسابقات در رتبه شانزدهم المپیک قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۴۹۱۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جاور و نوروزی در جایگاه شانزدهم مسابقات قایقرانی المپیک پاریس قرار گرفتند

مهسا جاور و زینب نوروزی بانوان قایقران ایرانی در مسابقات روئینگ دو نفره، بعد از ناکامی در قرار گرفتن بین فیمالیست‌های این رشته، امروز مسابقه خود را در برای فینال C برای جایگاه دوازدهم و هجدهم آغاز کردند.

جاور و نوروزی در گروه دوم با رقبایی از ژاپن، پرو، رومانی و آمریکا به رقابت پرداختند و در پایان با زمان ۷:۳۵.۹۷ پس از کشورهای رومانی، آمریکا و پرو در جایگاه چهارم قرار گرفتند و ژاپن نیز پنجم شد.

زوج طلایی قایقرانی ایران، شانس خود را برای ماندن در جدول ثانیه‌هایی پیش در مسابقات شانس مجدد روئینگ دو نفره امتحان کردند.

تیم روئینگ دونفره ایران در نهایت در مرحله شانس مجدد در جایگاه چهارم ایستاد و از صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات بازماند.

در ادامه قایق ایران با ترکیب مهسا جاور و زینب نوروزی با زمان ۷ دقیقه و ۱۴ ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه در فینال C  چهارم شد و در مجموع در المپیک پاریس بین شانزده کشور، در رده شانزدهم قرار گرفت.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار