رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد؛

احتمال برگزاری بازی ایران - قرقیزستان در کشور ثالث

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به بحث استانداردسازی ورزشگاه آزادی از احتمال برگزاری دیدار ایران - قرقیزستان از سری مسابقات انتخاباتی جام جهانی در کشور ثالت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
احتمال برگزاری بازی ایران - قرقیزستان در کشور ثالث

مهدی تاج‌ در حاشیه جلسه استانداردسازی ورزشگاه آزادی گفت: در مجموعه ورزشگاه آزادی کارهای اصولی انجام می‌شود و من هم ۴-۵ بار همه جای آن را دیدم. ما احتمال دادیم ورزشگاه آزادی آماده نشود، اما تمام تلاشمان این است که آماده شود.

وی افزود: اگر آماده نشد، ما باید روی ورزشگاه جایگزین تلاش کنیم که ورزشگاه تختی است. امیدواریم شرایط خوبی فراهم شود، تا دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در لیگ و جام حذفی و آسیا در آزادی به میدان بروند.

تاج در مورد اقدامات انجام‌ شده برای استادیوم‌ها تصریح کرد: ۴۰ سال است این اقدامات انجام نشده و باید ما بدانیم که چه کسانی در استادیوم هستند و اینطور نباشد که ۱۰ هزار بلیت بفروشیم و ۲۰ هزار نفر در استادیوم باشند.

تیم ملی ایران ماه آینده در حالی اولین میزبانی خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را خواهد داشت که حریف این تیم قرقیزستان خواهد بود.

با این حال تعمیرات و نوسازی ورزشگاه آزادی سبب شده، تا این استادیوم شرایط میزبانی را فعلا نداشته باشد.

تاج حالا خبر بدتری هم داده و می‌گوید اگر میزبانی تعیین تکلیف نشود، ای اف سی بازی را در خارج کشور برگزار خواهد کرد.

وی گفت: در مقدماتی جام جهانی هم باید ورزشگاه خودمان را معرفی کنیم و به ای اف سی اطمینان بدهیم که ورزشگاه داریم وگرنه آنها محل میزبانی را تعیین می‌کنند که احتمالا خارج کشور خواهد بود.

گفته می‌شود فدراسیون فوتبال در تدارک میزبانی از قرقیزستان در استادیوم نقش جهان اصفهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار