بمب نقل و انتقالات منفجر شد؛

بمب‌افکن سپاهانی‌ها در جمع قوهای سپید

تهران (پانا) - امید نورافکن چپ‌پای تیم سپاهان که در پست هافبک دفاعی و دفاع چپ برای این تیم بازی می‌کند به تیم فوتبال ملوان پیوست.

کد مطلب: ۱۴۸۷۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بمب‌افکن سپاهانی‌ها در جمع قوهای سپید

امید نورافکن چپ‌پای تیم سپاهان که در پست هافبک دفاعی و دفاع چپ برای این تیم بازی می‌کند، امروز تصمیم خود را برای حضور در تیم ملوان  به عنوان سرباز گرفت و به تیم ملوان پیوست.

اولین بازیکنی است که انتقالش به ملوان قطعی شده و البته ابوالفضل جلالی و علیرضا جعفرپور هم به عنوان خریدهای بعدی راهی قوی سپید خواهند شد تا این تیم پرستاره‌تر از همیشه به استقبال لیگ بیست و چهارم برود.

سربازی نورافکن از اول مرداد آغاز خواهد شد و این بازیکن فصل آینده در ترکیب تیم ملوان حضور خواهد داشت اما برای لیگ بیست و پنجم امکان دارد، با ارائه کسری خدمت، ترخیص شود.

حضور بازیکن سابق استقلال و سپاهان که در اوج آمادگی به سر می‌برد، بهترین خبر ممکن برای هواداران ملوان خواهد بود و در عین حال شرایط را برای سعید دقیقی نیز بسیار خوب می‌کند.

امید نورافکن که شاید بهترین خرید چند سال اخیر ملوان هم باشد، توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را هم دارد، تا دقیقی در صورت تمایل، از ابوالفضل جلالی در سمت چپ خط دفاع استفاده کند.

با قطعی شدن سربازی نورافکن، او در روزهای آینده راهی انزلی خواهد شد، تا در تمرینات تیم ملوان شرکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار