خروج 11 بازیکن از اردوگاه آبی‌ها؛ جایگزین حسینی را بشناسید

تهران (پانا) - باشگاه استقلال بعد از ناکامی در تصاحب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به یکی از باشگاه‌هایی تبدیل شد که تنور نقل و انتقالات لیگ بیست و چهارم را داغ‌تر کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
خروج 11 بازیکن از اردوگاه آبی‌ها؛ جایگزین حسینی را بشناسید

محمدحسین زواری، آرمان رمضانی،  امیرعلی صادقی، پیمان بابایی، جعفر سلمانی،  سامان تورانیان، سیدابوالفضل جلالی، سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی، میلاد فخرالدینی و  منتظر محمد در لیست مازاد استقلالی‌ها قرار دارند.

محمدحسین اسلامی، با خروج از اردوگاه گاندوها به جمع آبی‌ها پیوست. میلاد زکی پور، بهترین دفاع چپ آسیا از دیدگاه کارشناسان به دیوار دفاعی آبی‌های پایتخت پیوست.

آلمدین زیلیکیچ بوسنیایی، هم پیراهن استقلال را بر تن کرد. این بازیکن سابقه بازی در تیم ملی بوسنی را در کارنامه خود دارد فصل گذشته در ۱۵ مسابقه برای تیم سارایوو بوسنی به میدان رفت و ۳ گل و دو پاس گل داد.

ودران کیوسفسکی خرید جدید استقلال، با سوپر گلی که از فاصله 70 متری به ثمر رساند معروف شده است. منتظر محمد بازیکن عراقی هم برای استارت لیگ بیست و چهارم به اردوگاه آبی‌های پایتخت پیوست. مهدی تیکدری جوان دهه هفتادی فوتبال ایران، هم در لیست بازیکنان جواد نکونام قرار گرفت.

حذف مهدی قایدی، از لیست نکونام در فصل بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور عملاً منتفی است و جواد نکونام هم بر این موضوع مهر تأیید زده است. هنوز شاهد ابهامات زیادی در لیست نهایی جواد نکونام هستیم.

آرمین سهرابیان، یکی از بازیکنان ثابت استقلال در لیگ بیست‌وسوم قرار داد خود را با باشگاه استقلال تمدید کرد. محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، هم از جمع طلایی پوشان دیار زاینده رود جدا شود و به استقلال پیوست.

نکونام در مسیر جبران ناکامی در لیگ بیست و سوم، می‌خواهد با خریدهای گران برای تصاحب جام لیگ بیست و چهارم دورخیز کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار