رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛

تجهیز ورزشگاه‌ها شرط برگزاری لیگ بیست و چهارم

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال گفت لیگ وقتی برگزار می‌شود که ورزشگاه‌ها تجهیز شده باشند. در غیر این صورت به ورزشگاه‌هایی می‌رویم که تجهیز شده باشند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز ورزشگاه‌ها شرط برگزاری لیگ بیست و چهارم

مهدی تاج در حاشیه سمینار سالانه مدیران باشگاه‌ها درباره مجوز حرفه‌ای که با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و مسئولان سازمان بازرسی برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته در آخرین جلسه مجوز استیناف حرفه‌ای گفتیم صحبت‌ها امیدوارکننده است و امروز هم گزارش امیدوارکننده‌ای دریافت کردیم. از جریمه، تبدیل به پاداش در AFC شده‌ایم. چند سال قبل ۳۰۰ هزار دلار از ما برداشت کردند و مجوز حرفه‌ای‌مان تعلیق شد. الان نه تنها تعلیق نشده‌ایم، بلکه همه تصمیمات بدوی و استیناف ما تایید شد.

وی افزود: یکی از مباحث مجوز حرفه‌ای مربوط به مدارک مربیان است. سعی داریم کلاس پروفشنال را در ایران برگزار کنیم و اگر نشد در قطر این کلاس را برگزار خواهیم کرد. بسیاری از مربیان ما نتوانستند این مجوز را بگیرند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از لحاظ مادی لیگ را برگزار کردیم، اما از درآمد‌های روز مسابقه محروم هستیم. عمده درآمد‌های باشگاه‌ها از روز مسابقه، اسپانسر، حق پخش، پیراهن و دور زمین است. از بسیاری از این درآمد‌ها محروم هستیم، زیرا نه باشگاه ورزشگاه دارد و نه می‌تواند پیراهن بفروشد و نه خیلی از مسائل دیگر.

تاج خاطرنشان کرد: درباره آکادمی‌ها شرایط رو به پیشرفت است. در ۳ سال آینده باید ۱۲ بازیکن را از آکادمی بیاوریم. گفتنش ساده است، اما باید برای این حرف نیکو تدبیر مهمی داشته باشیم. باشگاه‌های ما در این زمینه شرایط خوبی دارند. اکنون ۶ کشور در آسیا فیرپلی مالی را رعایت می‌کنند و ما هم تنها نیستیم.

وی افزود: قطر این موضوع را رعایت می‌کند. امروز سه جلسه درمورد تجهیز استادیوم‌ها، مجوز حرفه‌ای و سقف بودجه را تبدیل به یک جلسه کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون با تاکید بر لزوم استانداردسازی ورزشگاه‌ها، گفت: لیگ وقتی برگزار می‌شود که ورزشگاه‌ها تجهیز شده باشند. در غیر این صورت به ورزشگاه‌هایی می‌رویم که تجهیز شده باشند. در نهایت باید از حاضران به ویژه وزیر ورزش تشکر کنم. آقای هاشمی امسال در بحث مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس خیلی تلاش کرد.

تاج افزود: همچنین باید درمورد مجوز حرفه‌ای از سازمان بازرسی، هیات رئیسه فدراسیون و دبیرکل، هیات رئیسه و رئیس سازمان لیگ هم تشکر و قدردانی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار