مامیاشویلی: المپیک پاریس، یک نمایش کارتونی به نام «بازی‌های المپیک» است!

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون کشتی روسیه گفت دیکته غیرمنطقی IOC منجر به این شد المپیک پاریس، یک نمایش کارتونی به نام «بازی‌های المپیک» باشد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مامیاشویلی: المپیک پاریس، یک نمایش کارتونی به نام «بازی‌های المپیک» است!

میخائیل مامیاشویلی، رئیس فدراسیون کشتی روسیه گفت: دیکته غیرمنطقی IOC منجر به این شد که این سازمان شروع به تعیین ترکیب ورزشکاران کرد، اما ما این مسیر را تا آخر رفتیم، آگاهانه از تمام مصوبات، همه فیلتر‌ها گذشتیم. المپیک بدون ستاره‌های رشته‌هایی، چون شنا و ژیمناستیک روس چه معنایی دارد. این المپیک نیست، بلکه یک نمایش کارتونی به نام «بازی‌های المپیک» است. این المپیک تقلید از مسابقات است.

وی تصریح کرد: آنجایی که IOC توانست به فدراسیون‌های بین المللی دستور دهد، دستور داد. جایی که توانست مرعوب کند، مرعوب کرد. واضح است که فدراسیون‌ها هم به طور مستقیم با IOC وارد درگیری نشدند، اما بسیاری به دلایل زیادی از جمله ویژگی‌های شخصی، درک مسئولیت خود تسلیم شرایط نشدند. اما کمیته بین‌المللی المپیک با این فدراسیون‌ها نیز برخورد کرد، خودش ترکیب شرکت‌کنندگان را تعیین کرد و تمام اصول قابل تصور و غیرقابل تصور را زیر پا گذاشت.

مامیاشویلی گفت: من از اظهارات آمریکایی و کاپیتان این تیم، کایل اسنایدر، که عمیق‌ترین تأسف خود را در رابطه با عدم پذیرش ما ابراز کرد، بسیار سپاسگزار هستم.

 رئیس فدراسیون کشتی روسیه خاطرنشان کرد: ما از نوع مشارکتی که ورزشکاران در باشگاه‌های وابسته به نیرو‌های امنیتی داشتند صحبت می‌کنیم و اگر این کمیته بین‌المللی المپیک بود که از همه این رویداد‌های بین‌المللی باشگاهی حمایت می‌کرد ما موظف بودیم در آن‌ها حضور داشته باشیم و حالا باید مسئولیت این اتفاق را بپذیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار