مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن جانشین رضاییان در سپاهان

تهران (پانا) - مدافع سابق تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن گزینه باشگاه سپاهان اصفهان برای جانشینی رامین رضاییان در فصل آینده است.

کد مطلب: ۱۴۸۶۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن جانشین رضاییان در سپاهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان فصل گذشته لیگ برتر را با رتبه سوم به پایان رساند و موفق شد با قهرمانی در جام حذفی جواز حضور در پلی‌آف لیگ نخبگان را کسب کند.

رامین رضاییان مدافع راست این تیم بعد از قهرمانی در جام حذفی اعلام کرد که قصد دارد فصل آینده را در تیم دیگری به میدان برود و به نوعی از هواداران سپاهان خداحافظی کرد.

طلایی‌پوشان برای جایگزین رضاییان قصد دارند جردن ایکوکو، مدافع اهل جمهوری دموکراتیک کنگو را به خدمت بگیرند. این مدافع ۳۰ ساله فوتبال خود را از تیم جوانان پاری‌سن‌ژرمن آغاز کرد و سابقه حضور در تیم دوم بزرگسالان این تیم و همچنین رده‌های پایه تیم ملی فرانسه را در کارنامه خود دارد. البته ایکوکو برای تیم ملی بزرگسال جمهوری دموکراتیک کنگو نیز به میدان رفته است.

این مدافع همچنین سابقه حضور در تیم‌های لانس و گنگام فرانسه، لودگورتس بلغارستان و پافوس قبرس را نیز در کارنامه خود دارد. ایکوکو همچنین پیج رسمی باشگاه سپاهان را نیز در شبکه‌های اجتماعی دنبال کرده تا احتمال انتقال این بازیکن به ایران قوت بگیرد.

 

مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن جانشین رضاییان در سپاهان

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار