گاریدو: پرسپولیس به دلیل هوادارانش در دنیا نامی است

برای رسیدن به قهرمانی و فینال لیگ نخبگان نیاز به بازیکنان خاص داریم

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت سرمربیگری پرسپولیس برای من افتخار است.

کد مطلب: ۱۴۸۶۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
گاریدو: پرسپولیس به دلیل هوادارانش در دنیا نامی است

خوان کارلوس گاریدو پس از مراسم عقد قرارداد خود با پرسپولیس، اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم سرمربیگری پرسپولیس افتخار بزرگی است و می‌دانم این باشگاه خیلی بزرگ است. تیم‌های بزرگ مشترکات زیادی با هم دارند. مهم‌ترین عامل هواداران تیم هستند. این خیلی واضح است که پرسپولیس به دلیل هوادارانش در دنیا نامی است.

وی افزود: همانگونه که گفتم برای من نماینده این تیم بزرگ و مربی پرسپولیس بودن افتخار واضحی است. همه باید به این افتخار کنند، اما هدف اصلی ما قهرمانی و بردن مسابقات است. این امر هم جز با بردن بازی‌ها و گام به گان رفتن به سمت قهرمانی میسر نمی‌شود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه نهایت تلاش خود را کرده و بازیکنان بزرگی داریم. من هم به عنوان سرمربی به این موضوع کمک می‌کنم و دوست دارم به تک تک بازیکنان برای بالا رفتن کیفیت‌شان کمک کنم. باید طبق سازماندهی؛ دیسیپلین و عملکرد خوب به این هدف برسیم. در نتیجه نهایت سعی خود را می‌کنم به برد و قهرمانی برسیم تا هواداران احساس غرور کنند.

گاریدو درمورد فعالیت نداشتن باشگاه در نقل‌وانتقالات توضیح داد: باشگاه روی این موضوع کار می‌کند؛ با مدیرعامل و حسین بادامکی حرف زدم. در تصمیم‌گیری‌های فوتبالی باید دقت کرد، حس می‌کنم هفته بعد زمان خوبی است که بازیکنان مدنظر جذب شوند. همین الان هم تیم اول قوی‌ای داریم و بسیاری از بازیکنان می‌مانند.

وی در مورد هدف‌گذاری پرسپولیس برای لیگ نخبگان آسیا و رسیدن به فینال گفت: پرسپولیس همیشه عطش برد و قهرمانی را دارد. باشگاه‌های بزرگ همیشه این دستورالعمل را دارند. برای این هدف نیاز به بازیکنان خاص داریم، بازیکنان فعلی این را می‌دانند. خیلی خوب است که با تیم‌های برنده بازی می‌کنیم و باید این فشار را مدیریت کنیم. باید برای این هدف بجنگیم، زیرا نماینده میلیون‌ها هوادار هستیم و این‌ها همیشه به برد پرسپولیس عادت دارند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم که در هر بازی برنده باشیم و اینگونه می‌توان به قهرمانی دست یافت. باید قانون‌مندی در تیم داشته باشیم، بازیکنان باکیفیت، عطش قهرمانی و ما هم باید مدیریت کنیم.

وی درخصوص بازیکنانی که قراردادشان تمام شده یا فسخ کرده‌اند مثل ترابی، اسماعیلی‌فر، بیرانوند، گولسیانی و عبدالکریم حسن، عنوان کرد: در تیم بزرگی هستیم و باشگاه روی قرارداد‌ها کار می‌کند. اطمینان دارم که تیم را طوری که باید، می‌بندیم. بازیکنانی باید به پرسپولیس بیایند که واقعا بازی در تیم را دوست دارند. بسیار مهم است بازیکنانی جذب شوند که هدف‌شان قهرمانی است. فکر می‌کنم در روز‌های آتی تیم کامل می‌شود.

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه هواداران این تیم طاقت کسب نتایج ضعیف به ویژه در دربی را ندارند، توضیح داد: پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده و دستورالعمل ما نیز بردن مسابقات است. کار خیلی سختی داریم. دربی‌ها همیشه بازی‌های مهمی هستند و من هم در دربی‌های بزرگی حضور داشته‌ام. در این مسابقات باید از لحاظ روحی هم جنگید، اما باید همه دیدار‌ها مثل دربی را ببریم.

گاریدو درمورد ورود از فوتبال اسپانیا به ایران و شناخت خود از بازیکنان تصریح کرد: مهم‌ترین چیز بازیکنان هستند که باید بازی‌شان را انجام بدهند. بازیکنان باید بهترین بازی‌شان را انجام بدهند و مربی باید بداند چه بازیکنان خوبی دارد. باید هر بازیکن را در بالاترین کیفیتش بازی گرفت. فلسفه تیم‌های برنده این است که هر بازی را بجنگد و ببرد. می‌خواهم تیمم در هر خط خوب بازی کند و بازیکنان شانس داشته باشند کارشان را به نمایش بگذارند.

وی درمورد احتمال جذب بازیکن از اسپانیا خاطرنشان کرد: مربی من هستم و می‌دانم جذب بازیکن از سوی مدیران است. چیزی که انجام بدهند، احترام می‌گذارم. ملیت بازیکنان مهم نیست و اگر چیزی باشد، می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه با سرمربیان اسپانیایی داخل ایران صحبتی کرده یا خیر، گفت: با همکاران خودم مستقیم صحبتی نکردم، اما با مربی بدنساز صحبت کردم. می‌دانم در سال‌های اخیر مربیان زیادی این‌جا بودند و اطلاعات زیادی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار