صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ماند

تهران (پانا) - مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ووشو، امروز 13 تیر در محل هتل هما تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ماند

مجمع انتخابات فدراسیون ووشو، امروز در محل هتل هما تهران با حضور شروین اسبقیان، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

امیر صدیقی، رئیس کنونی فدراسیون ووشو، عباس شیبک، مجتبی جانعلی، سید امیر نوری سادات و جعفر عرفانیان، ۵ نامزد برای تصدی‌گری ریاست این فدراسیون هستند که صلاحیت آن‌ها برای حضور در مجمع احراز شده است.

ثبت‌نام از داوطلبان احراز پست ریاست و اعضای هیات رئیسه فدراسیون ووشو از ۵ تا ۲۰ فروردین‌ در محل فدراسیون ووشو انجام شده بود.

امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو در جریان برگزاری این مجمع، اظهار کرد: ووشو ایران در بلندای قله عظمت و افتخار ایستاده است و نایب قهرمانی جوانان آسیا و جوانان جهان در ووشو از افتخارات ماست.

وی افزود: مدال‌های خوش‌رنگ زیادی را کسب کردیم و پژواک صدای بلند ورزش ایران افتخارآفرینی‌های ووشو است. ۱۲مدال و بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی هانگژو کسب کردیم،  شاهد شاهکار ووشوکاران ایران بودیم. 

رئیس فدراسیون ووشو تأکید کرد: همزمان با جشن ۲٠ سالگی ووشو، در سال ۱۴٠۳انبوهی از مدال را کسب کردیم، ۶٠ مدال کوراش،  برگی از این افتخارات است. توانمندی ووشو ایران را با ۲۵مدال در مسابقات بریکس روسیه نشان دادیم. 

صدیقی بیان کرد: میزبانی از کوراش آسیا سر فصل جدید برای ادامه افتخارآفرینی‌ها برای ورزش ایران بوده است. ووشو ایران ۷٠ هزار بیمه شده رسمی در کشور دارد. 

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه حدود ۳۷۵ هیات ووشو فعال در سطح کشور داریم، تصریح کرد: همه آنها هم فعال هستند. تعدادی از کاندیداها انصراف دادند.

ووشو و کوراش امیدهای ما در مسابقات آسیایی هستند

سید مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در مجمع انتخابات فدراسیون ووشو، اظهار کرد: فدراسیون ووشو، فدراسیونی پرجمعیت است و ووشو و کوراش، امیدهای ما در مسابقات آسیایی و داخل سالن هستند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک افزود: یکی از رشته‌های پر مدال ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو ووشو بوده است و امیدواریم در مسابقات داخل سال آسیا، این افتخارات استمرار داشته باشد.

هاشمی بیان کرد: یکی از مباحث مدیریتی در اداره ورزش کشور و مدال‌آوری در میادین بین‌المللی تثبیت مدیریتی است و امیدواریم این اتفاق در سایر فدراسیون ها هم بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار