پیگیری تمرین تیم فوتبال جوانان ایران با تنوع تاکتیکی

تهران (پانا) - تمرین تیم فوتبال جوانان ایران با برنامه‌های متنوع تاکتیکی کادر فنی همراه بود.

کد مطلب: ۱۴۸۵۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری تمرین تیم فوتبال جوانان ایران با تنوع تاکتیکی

تمرین تیم فوتبال جوانان ایران از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در آکادمی باشگاه بارسلونا در شهر جلال آباد قرقیزستان پیگیری شد. در این تمرین حسین عبدی در ابتدا درباره اهداف مدنظر خود برای بازیکنان صحبت کرد.

در ادامه جوانان زیر ۲۰ سال فوتبال کشورمان نرم دوی را طبق نظم خاص همیشگی خود انجام دادند و دوهای استقامتی بخش دیگر تمرین بود. تمرینات تاکتیکی متنوع در امور دفاعی و حمله، زمان قابل توجهی را به خود اختصاص داد که با تذکرهای مسعود عالی‌پور و محمد انصاری دستیاران عبدی همراه بود. افزایش سرعت و دقت بازیکنان در ارسال پاس‌ها نیز مد نظر بود که در دستور کار قرار گرفت.

آرشا شکوری، آرمین عباسی و حمید قاسمی دروازه‌بان تیم نیز تمرین اختصاصی خود را زیر نظر رضا حاجی‌اسبویی انجام دادند. بخش پایانی تمرین به زدن ضربات ایستگاهی اختصاص داشت تا بازیکنان کشورمان آماده شروع رقابت‌های زیر ۲۰ سال کافا باشند.

طبق اعلام کمیته مسابقات کافا، زمان برگزاری بازی‌های تیم زیر ۲۰ سال فوتبال کشورمان در گروه B رقابت‌های کافا به شرح زیر است:

ایران - ترکمنستان ؛ یکشنبه ۱۷ تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران ؛ ورزشگاه کورمان بک شهر جلال آباد قرقیزستان

ایران - ازبکستان؛ سه شنبه ۱۹ تیرماه ساعت ۱۵ به وقت تهران؛ ورزشگاه کورمان بک شهر جلال آباد قرقیزستان

گفتنی است، تیم‌های قرقیزستان، تاجیکستان و افغانستان نیز در گروه A با هم رقابت می‌کنند. پس از پایان مرحله گروهی، تیم‌های نخست هر دو گروه دیدار فینال، رتبه‌های دوم برای دیدار رده‌بندی و تیم‌های سوم هر گروه برای کسب مقام پنجم و ششم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار