جدال اروپایی برای شکار سردار فوتبال ایران؛ تصویر آزمون در آیینه سویا

تهران (پانا) - فنرباغچه و سویا دو باشگاه اروپایی به طور جدی دنیال جذب سردار آزمون هستند.

کد مطلب: ۱۴۸۴۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جدال اروپایی برای شکار سردار فوتبال ایران؛ تصویر آزمون در آیینه سویا

سردار آزمون یک فصل را به صورت قرضی در باشگاه رُم ایتالیا بازی کرد، ده‌روسی، سرمربی رم، هم علاقه‌مند به حفظ سردار فوتبال ایران در جمع گرگ‌های ایتالیاست. ولی اتفاقی در این رابطه بین رم و بایرلورکوزن نیفتاده است. از طرفی هم باشگاه بایرلورکوزن تلاشی برای حفظ آزمون نشان نداده است.

حضور سردار آزمون در تیم لالیگایی سویا پررنگ‌تر از سایر تیم‌هاست. آزمون در حال نزدیک شدن به آزمونی بزرگ، با حضور در خط آتش سویا مقابل غول‌های اسپانیایی است.

اما از طرف دیگر باشگاه فنرباغچه هم تور خود را برای شکار یوز ایرانی پهن کرده است.نشریه کیکر آلمان، صاحب این ادعاست. سردار آزمون حتی در نزدیکی اردوگاه یاران ژوزه مورینیو نیز قرار دارد.

mstubkbo

سردار آزمون جوان دهه هفتادی فوتبال ایران، در سن نوجوانی به جمع طلایی پوشان دیار زاینده رود پیوست، درخشش در تیم ملی جوانان، یوز جوان ایرانی را در تیررس "روبین کازان" قرار داد. سردار فوتبال ایران، تجربیات طلایی از حضور در فوتبال اروپا کسب کرده است.

سردار آزمون در دو لیگ معتبر اروپا، بوندسلیگا با پیراهن بایرلورکوزن  و رُمی‌ها در سری آ، موفق به گلزنی شده است.

4823903

مهدی طارمی در واکنش به جایگاه زوج خود در نوک پیکان تیم ملی فوتبال ایران، اظهار نظری داشت: «آزمون یک بازیکن بسیار با استعداد است که شاید تا سال‌ها مثل او نیاید ولی از لحاظ ذهنی سردار بیشتر آمادگی اسب‌سواری دارد تا فوتبال بازی کردن. ولی تمام ذهن خود را روی اسب گذاشته و واقعاً عاشق اسب است. اگر  تمرکزش را روی فوتبال می‌گذاشت، شاید جزء ستاره‌های بزرگ دنیا می‌شد.»

سردار آزمون در کنار مهدی طارمی، خط حمله تیم ملی فوتبال را برای هر تیمی زهردار کرده است، سردار فوتبال ایران در اندیشه درخشش در جام جهانی 2026 آمریکاست.

تیم ملی کشورمان در گروه A به مصاف قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار