درخشان در گفت‌وگو با پانا:

قلعه‌نوعی از الان به فکر صعود به مرحله حذفی جام جهانی باشد

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت تیم ملی فوتبال ایران مشکلی برای صعود به جام جهانی ندارد، قلعه نوعی از الان به فکر صعود به مرحله حذفی جام جهانی باشد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
قلعه‌نوعی از الان به فکر صعود به مرحله حذفی جام جهانی باشد

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا،  درخصوص قرعه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله جدید انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، اظهار کرد: «تیم ملی فوتبال ایران در این مرحله هم با قرعه خوبی مواجه شده است. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: «تیم‌های فوتبال ازبکستان و قرقیزستان خیلی نمی‌توانند برای تیم ملی فوتبال ایران در صعود به جام جهانی مانع تراشی کنند.» 

درخشان تأکید کرد: «تیم فوتبال امارات، کارنامه مشخصی در فوتبال آسیا دارد و این تیم نمی‌تواند حریف قدرتمندی برای تیم ملی فوتبال ایران باشد.» 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: «تیم فوتبال قطر، تنها حریف سرسخت تیم ملی فوتبال ایران در این گروه است، باید باخت مقابل این تیم را در جام ملت‌های آسیا فراموش کنیم. هر چند قطر در فوتبال سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است و در این مرحله دنبال سقوط و جام جهانی است. باید شش دانگ مقابل تیم فوتبال قطر بازی کنیم. 

درخشان تیم فوتبال کره شمالی را هم یکی از تیم‌های خوب آسیا بر شمرد و با تاکید بر اینکه این تیم نمی‌تواند حریف سرسختی برای تیم ملی فوتبال ایران باشد. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال ایران مشکلی برای صعود به جام جهانی ندارد، تصریح کرد:  «قلعه نوعی از الان به فکر صعود به مرحله حذفی جام جهانی باشد.»

درخشان با بیان اینکه لژیونرها، یک وزنه مهم برای تیم ملی فوتبال هستند،  اضافه کرد: «طارمی، آزمون، زوج زهرداری برای هر دفاعی هستند، امیدواریم در جام جهانی ۲۰۲۶ در شرایط غیر مطلوبی قرار داشته باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار