جام ملت‌های اروپا؛

شیاطین سرخ در اندیشه جادوی اوکراین؛ ترک‌ها در رویای صعود چِکی

تهران (پانا) - سیزدهمین روز جام ملت‌های اروپا، امشب با بازی‌های گروه E ادامه پیدا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
شیاطین سرخ در اندیشه جادوی اوکراین؛ ترک‌ها در رویای صعود چِکی

اتفاقات غیر قابل پیش بینی در شب دوازدهم جام ملت‌های اروپا 2024 رقم خورد.دیدار‌های همزمان در گروه‌های C و D برگزار شد و در نهایت تیم‌های اتریش، فرانسه و هلند از گروه D و انگلیس، دانمارک و اسلوونی از گروه C جواز صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی را کسب کردند.

گروه D: صدرنشینی اتریش با طعم غول‌کشی

پنالتی در دیدار تیم‌های فوتبال فرانسه و لهستان، فرشته نجات برای لهستان و کابوسی برای خروس‌های قاره سبز بود.در این بازی ابتدا کیلیان امباپه در دقیقه 56از روی نقطه پنالتی برای فرانسه گلزنی کرد، اما روبرت لواندوفسکی در دقیقه 79از روی نقطه پنالتی نتیجه را مساوی کرد. امباپه با گلی که به ثمر رساند، اولین گلش در تاریخ حضور در رقابت‌های یورو را به ثبت رساند.

تیم‌های فوتبال هلند و اتریش دیگر دیدار این گروه را انجام دادند.مالن در دقیه6 با گل به‌خودی تیم فوتبال هلند را پیش انداخت.، اشمید در دقیقه 59و سابیتزر در دقیقه 80 برای اتریش گلزنی کردند و خاکپو و دپای در دقایق 47 و 75 تنها توانستند 2 گل خورده لاله‌های نارجی اروپا را جبران کنند. اتریش در عین ناباوری در این گروه سخت صدرنشین شد.

گروه C: پرواز عقاب‌های صربی از آشیانه جام ملت‌ها

تیم‌های این گروه در شب شگفتی‌ها، جو آرامی را تجربه کردند و دو بازی این گروه (انگلیس -  اسلونی، دانمارک - صربستان) به تساوی انجامید و با این نتایج، شیرهای سفید قاره سبز در صدر جدول این گروه قرار گرفتند و دانمارکی‌ها هم به مرحله بعد صعود کردند.

تیم‌های آلمان، سوئیس، اسپانیا، ایتالیا، پرتغال، انگلستان، دانمارک، اسلوونی، اتریش و فرانسه به دور بعد صعود کردند و تیم‌ها کرواسی، لهستان، صربستان، آلبانی و اسکاتلند از دور جام کنار رفتند.

سیزدهمین روز جام ملت‌های اروپا، امشب با بازی‌های گروه E ادامه پیدا خواهد کرد.

گروه E: شاخه شانه کشیدن بلژیک برای صدرنشینی

تیم‌های (اسلواکی -رومانی) و (بلژیک - اوکراین) به مصاف هم خواهند رفت. چهار تیم در این گروه، از شانس یکسانی برای صدرنشینی برخوردار هستند.

شیاطین سرخ اروپا در دیدار مقابل اوکراین تنها به صدرنشینی می‌اندیشد و اوکراینی‌ها هم می‌خواهند جادوی شیاطین سرخ را با وِرد شگفتی‌سازی باطل کنند. 

از ساعت 22:30 امشب به وقت ایران، یاران رونالدو  در جوی آرام می‌خواهند جشن صعود را با صدرنشینی بگیرند.

ghh

گروه F: یورش گرجستان برای گذر از سپر اروپا

تیم فوتبال ترکیه به مصاف جمهوری چک خواهد رفت و گرجستان مقابل تیم فوتبال پرتغال صف آرایی خواهد کرد. تیم فوتبال گرجستان برای صعود در اندیشه گذر از سپرهای قاره اروپاست، ترک‌ها هم می‌خواهند به‌صورت چکی در شب جشن پرتغالی‌ها به مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا2024 صعود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار