جام ملت‌های اروپا۲۰۲۴؛

کلید صعود ژرمن‌ها از جنس صلیب سرخ؛ اسکاتلند چشم انتظار جشنواره گل آلمان

تهران (پانا) - دهمین روز جام ملت‌های اروپا، بازی‌ها از گروه A امشب پیگیری خواهد شد و در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال آلمان به مصاف سوئیس خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۴۸۲۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کلید صعود ژرمن‌ها از جنس صلیب سرخ؛ اسکاتلند چشم انتظار جشنواره گل آلمان

نهمین روز از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ شب گذشته با انجام ۳ بازی پیگیری شد.

گروه F؛ فانوس امید در دستان گرجستان و جمهوری چک

در نخستین دیدار تیم‌های فوتبال گرجستان و جمهوری چک به تساوی رسیدند. هر دو تیم با یک امتیاز در قعر جدول این گروه قرار دارند.

فانوس امید در دستان گرجستان و جمهوری چک در صورتی خاموش نخواهد شد که دو تیم در دیدار هفته پایانی این گروه بتوانند به ترتیب سلسائو صعود کرده به مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا را از پیش رو بردارند و شکستی را بر یاران رونالدو تحمیل کنند.

جمهوری چک برای اینکه لقب چک برگشتی در جام هجدهم لقب نگیرد، باید ترکیه مدعی صعود را با شکست به پرتگاه حذف از این رویداد مهم فوتبالی اروپا هدایت کند در غیر این صورت این دو تیم با جام ملت‌های اروپا خداحافظی خواهند کرد.

 میکائوتادزه (۴+۴۵) از روی نطقه پنالتی برای گرجستان/ پاتریک شیک (۵۹) برای جمهوری چک، گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول دانیل زیبرت داور آلمانی بازی با استفاده از VAR یک پنالتی به سود گرجی‌ها اعلام کرد که گئورگس میکائوتادزه آن را تبدیل به گل کرد تا شاگردان ویلی سانیول با برتری یک بر صفر راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم چک برای جبران گل خورده جلو کشید و در دقیقه ۵۹ روی یک کرنر، ضربه سر لینگار به تیر دروازه برخورد کرد، اما توپ برگشتی در برخورد با پاتریک شیک وارد دروازه شد و گل تساوی به ثبت رسید.

1403033000081678330338964

یاران رونالدو در مقابل ترک‌ها، جشنواره گل به راه انداختند و با این نتیجه صعود سلسائو قطعی شد. برناردو سیلوا (۲۱)، سامت آکایدین (۲۸-گل به‌خودی) و برونو فرناندز (۵۶)، گل‌های پرتغال را به ثمر رساندند.

گروهE ؛ جدال برای مرگ و زندگی

شیاطین سرخ اروپا هم با 2 گل از سد رومانی گذشتند، تیم‌های فوتبال رومانی و بلژیک به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم گروه E  قرار دارند. هر چهار تیم در این گروه شانس صعود به مرحله حذفی را دارند و دیدارهای پایانی حکم مرگ و زندگی برای تیم‌های حاضر در این گروه دارد.

2158218624_f

یوری تیلمانس (۲) و کوین دی‌بروینه (۸۰) گل‌های تیم فوتبال بلژیک را در این دیدار به ثمر رساندند. لوکاکو در دقیقه ۶۳ نیز یک بار موفق به گلزنی شد، اما این گل با تصمیم VAR مردود شد.

 

امشب در دهمین روز جام ملت‌های اروپا، بازی‌ها از گروه A پیگیری خواهد شد و در مهمترین دیدار تیم فوتبال آلمان به مصاف سوئیس خواهد رفت، شرایط دو تیم برای صعود متفاوت است و صلیب سرخ فوتبال اروپا، در اندیشه شکست آلمانی‌هاست. 

روزنه‌های صعود هنوز در ادروگاه اسکاتلند وجود دارد و با غلبه بر مجارستان و شکست پر گل سوئیس مقابل ژرمن‌ها، می‌توانند به صعود فکر کنند، کلید صعود ژرمن‌ها به مرحله حذفی از جنس صلیب سرخ است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار