وزیر ورزش:

تمام تلاش دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های مهم ورزشی است

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان کشور گفت یک‌ هزار و ۹۲۷ پروژه ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در مناطق مختلف کشور به بهره‌برداری رسیده و تلاش ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام مهم و بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
 تمام تلاش دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های مهم ورزشی است

 کیومرث هاشمی عصر شنبه در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی سرکان در جمع خبرنگاران افزود: تمام پروژه‌های ورزشی بهره برداری شده، از ارزش بسیاری برخوردار است.

وی اضافه کرد: تمام تلاش دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و اولویت‌بندی لازم برای تکمیل طرح‌ها انجام شده است.

هاشمی افزود: در بین پروژه‌های در حال اتمام، ورزشگاه‌ها به لحاظ اعتباری و سخت‌افزاری کار را برای ما سخت کرده اما تمام تلاش خود را برای تکمیل این طرح‌ها را انجام می‌دهیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از زمان حضورم به عنوان وزیر ورزش و جوانان سه هزار و ۵۰۸ پروژه نیمه تمام وجود داشت که در این مدت بالای ۷۰۰ طرح را تکمیل و به بهره‌برداری رساندیم.

هاشمی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده از دهه‌های ۸۰ و ۹۰ که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را در مرحله اجرا داریم که ۱۰۶ پروژه در دستور کار داریم که این هفته آماده بهره برداری هستند.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم دقایقی با قهرمانان، پیشکسوتان و مربیان ورزش تویسرکان پیرامون مشکلات آنها گفت وگو کرد و دستور رسیدگی داد.

همچنین هاشمی از سالن سرپوشیده در جواز این زمین چمن مصنوعی سرکان دیدن کرد و خواستار رسیدگی فوری به مشکلات این سالن شد.

هاشمی توانمندسازی حوزه ورزش در نقاط کم برخوردار را خواستار شد و سرکان و تویسرکان را جزو شهرهای مستعد ورزش کشور نامید.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار