جدال پرتغال - جمهوری چک؛ رونالدو در قاب جام ملت‌ها

تهران (پانا) - پنجمین روز از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ امروز در حالی در مستطیل سبز فوتبال قاره سبز پیگیری می‌شود که ۲ دیدار مهم از گروه F برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
جدال پرتغال - جمهوری چک؛ رونالدو در قاب جام ملت‌ها

تیم فوتبال پرتغال که در این گروه، با تیم‌های ترکیه، جمهوری چک و گرجستان هم گروه است و یاران رونالدو امروز به مصاف چک‌ها خواهد رفت.

"کریستیانو رونالدو"، آخرین سال حضور خود در مسابقات یورو ۲۰۲۴ تجربه خواهد کرد. تصاحب جام قهرمانی در این رویداد مهم فوتبالی اروپا، یکی از اهداف این فوق ستاره پرتغالی است. رونالدو بعد از 120ساعت از آغاز این رویداد مهم فوتبالی قاره سبز، در قاب یورو2024 قرار می‌گیرد.

تاریخچه تقابل تیم‌های فوتبال ترکیه - گرجستان

تیم فوتبال ترکیه، ششمین حضور خود را در یورو تجربه می‌کند. در ۵ نبرد دوستانه و رسمی بین ترکیه و گرجستان، ترک‌ها ۳ برد و گرجی‌ها یک برد داشته‌اند و یک بازی هم مساوی شده است.

14020911001076_Test_PhotoN

ترک‌ها در ۵ دوره قبلی که حاضر بودند ۲ مرتبه از مرحله گروهی بالاتر رفته‌اند و یک مرتبه در سال ۲۰۰۸ تا نیمه‌نهایی هم رسیدند.

تیم فوتبال گرجستان تازه وارد به جام ملت‌های اروپا، امروز در شرایطی متفاوت به مصاف تیم فوتبال ترکیه می‌رود. "وینچنزو مونتلا "، سرمربی ناکام تیم ملی ترکیه، مقابل اتریشی‌ها شش تایی شده بود. تیم فوتبال گرجستان هم پیروزی مقابل "مونته‌نگرو" ضعیف را در کارنامه دارد.

یکی از اتفاقات جذاب در دیدار تیم‌های فوتبال ترکیه و گرجستان، پابه توپ شدن دو نوجوان "کنان ییلدیز و آردا گولر" به عنوان ستاره‌های نوظهور در ترکیب ترک‌هاست، این دو بازیکن لژیونر هم هستند و در تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید بازی می‌کنند.

14126493_939

حضور گولسیانی مدافع پرسپولیسی تیم ملی گرجستان، هم یکی دیگر از جذابیت‌های این دیدار برای فوتبال دوستان کشورمان است.

۳ برد و ۲ شکست از ۵ بازی دوستانه و ۱۴ گل زده و ۸ گل خورده، کارنامه اخیر پرتغالی‌ها قبل از استارت در یورو2024 است. رونالدو در ۳ بازی اخیر پرتغال ۴ بار تور دروازه حریفان را به لرزه درآورده است.

تیم فوتبال جمهوری چک که با مشتی پر ، پنجه در پنجه اسپانیایی‌ها، می‌خواهند مقابل خشم سرخ قاره سبز، نام خود را در لیست  شگفتی‌سازمان جام ملت‌های اروپا2024 قرار دهند. این تیم مقابل تیم فوتبال مالت با هفت گل، جشنواره گل به راه انداخت.

نگاهی به تقابل (جمهور ی چک و پرتغال) در ادوار یویو؛

پرتغالی‌ها در جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۸، ۳ بر یک جمهوری چک را شکست دادند.این تیم در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲، با یک گل مغلوب یاران رونالدو شد.

تیم فوتبال پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۲، تیم فوتبال جمهوری چک را شش تایی کرد.

دیدار تیم فوتبال (پرتغال - جمهوری چک)، از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ردبول آرنا پیگیری خواهد شد. مارکو گایدا قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

59f49f91-83d6-46bd-a61c-200f65c9b591

نخستین دیدار امروز از ساعت ۱۹:۳۰ بین ۲ تیم (ترکیه - گرجستان) در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار خواهد شد. قضاوت این دیدار را فاکوندو تیو بر عهده خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار