صدرنشینی بانوی ایرانی در آسیا

تهران(پانا)- در جدیدترین اعلام جدول رنکینگ فدراسیون جهانی دوومیدانی، فرزانه فصیحی بانوی دو‌های سرعت کشورمان در جایگاه نخست قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۷۹۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
صدرنشینی بانوی ایرانی در آسیا

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی دوومیدانی فرزانه فصیحی بانوی پر افتخار و خوش نام نشان دو‌های سرعت کشورمان که سابقه کسب عنوان قهرمانی و نشان طلا مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد موفق شد، با پیشی گرفتن از تمامی ورزشکاران و رقبای نامدار خود بعنوان اولین ورزشکار بانوی ایرانی در صدر جدول رتبه بندی یا رنکینگ قاره کهن قرار گیرد.

بر همین اساس، و با توجه به عملکرد چشم گیر و قابل توجه فصیحی در طی چند مسابقه اخیر خود طی امسال وسال گذشته به خصوص رقابت‌های داخل سالن و فضای باز قهرمانی آسیا، مسابقات تور قاره‌ای و حضور در لیگ الماس این بانوی پر افتخار دوومیدانی کشورمان موفق شد، در صدر جدول رنکینگ ماده ۱۰۰متر این قاره بایستد.

فرزانه فصیحی بعنوان یکی از ورزشکاران ورزش دوومیدانی کشورمان که شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را دارد در تلاش است تا بتواند برای دومین مرتبه پیاپی در مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان حضور یابد ودر پی آن به رقابت با پر افتخار‌ترین و بهترین ورزشکاران جهان بپردازد.

پیش از این فقط احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن توانسته بود به نمایندگی از کشورمان قرار گرفتن در جایگاه نخست جدول رتبه بندی یا رنکینگ قاره آسیا را تجربه نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار