رئیس فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با پانا:

آموزش و پرورش، اردوگاه نخبگان آینده‌ساز ورزش قهرمانی کشور است

بسکتبال در مدارس، همیشه یکی از گزینه‌های اصلی دانش آموزان است

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون بسکتبال گفت آموزش و پرورش، اردوگاه نخبگان آینده‌ساز ایران به ویژه در بُعد ورزش قهرمانی است، بسکتبال در مدارس، همیشه یکی از گزینه‌های اصلی دانش‌آموزان در زنگ ورزش بوده و هست.

کد مطلب: ۱۴۷۹۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش، اردوگاه نخبگان آینده‌ساز ورزش قهرمانی کشور است

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با پانا درخصوص نقش آموزش و پرورش در توسعه بسکتبال کشور، اظهار کرد: «آموزش و پرورش، اردوگاه نخبگان آینده ساز ایران در تمام حوزه‌ها به ویژه در بحث ورزش قهرمانی است.»

رئیس فدراسیون بسکتبال افزود: «خیلی از قهرمانانی که در رشته‌های مختلف در آسیا و جهان برای ایران اسلامی با پیراهن تیم ملی افتخارآفرین بودند، از دل ورزش مدارس و مسابقات المپیادها و استعدادهای برتر آموزش و پرورش شناسایی و به مسیر ورزش قهرمانی معرفی شدند.»

داوری بیان کرد: «هم اکنون فدراسیون بسکتبال با معاونت تربیت بدنی و سلامت آموز ش و پرورش ارتباط خوبی دارد. برنامه‌های خوبی را طراحی و در آستانه اجرا داریم.»

رئیس فدراسیون بسکتبال تأکید کرد: «یکسری مشکلات هم در این راستا وجود دارد که از طریق جلسات با حسین بابوئی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی و مهاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در آینده خواهیم داشت، تا این مشکلات بزطرف شود. تا بتوانیم اتفاقات خوبی را در این راستا رقم بزنیم.»

volleyball-1

داوری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بزرگترین پایگاه استعدادیابی و کشف نخبگان ورزشی به ویژه در رشته بسکتبال است، تصریح کرد: «بسکتبال در مدارس، همیشه یکی از گزینه‌های اصلی دانش آموزان در زنگ ورزش بوده و هست.»

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه ارتباط خوبی در بحث برگزاری مسابقات المپیادها و به ویژه کلاس‌های دانش افزایی و ارتقای داوری با آموزش و پرورش داریم، اضافه کرد: «وظیفه فدراسیون بسکتبال ارائه خدمات خوب در بحث برگزاری چنین کلاس‌هایی در آموزش و پرورش است. تا مربیان و معلمان ورزش دانش فنی به‌روزی بدست آورند.»

داوری با تأکید بر اینکه خوشبختانه در قالب تفاهم‌نامه‌های مختلف دنبال اجرایی شدن کامل این موضوعات هستیم، گفت: «ان‌شاءالله این تعاملات ادامه خواهد داشت. هدف از تعاملات ویژه به آموزش و پرورش، ترسیم مسیر رشد و تعالی برای آینده بسکتبال کشور است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار