رییس فدراسیون ناشنوایان در گفت‌وگو با پانا:

تیم ملی فوتسال ناشنوایان بروی سکوی قهرمانی جهان خواهند ایستاد

تهران (پانا) - نکو نعل آزاد عنوان کرد، قهرمانی در مسابقات فوتسال قهرمانی جهان دور از دسترس نیست، تیم ملی فوتسال ناشنوایان، قطعاً بروی سکوی قهرمانی این پیکارها خواهند ایستاد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تیم ملی فوتسال ناشنوایان بروی سکوی قهرمانی جهان خواهند ایستاد

مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 21 سال ناشنوایان جهان به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان کمتر از ۲۱ سال ایران در نخستین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان جهان در رده سنی کمتر از ۲۱ سال که در کشور مالزی برگزار شد، قهرمان شده بودند.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان کمتر از ۲۱ سال کشورمان در این رقابت‌ها و در دور گروهی با تیم‌های تیم‌های برزیل، تایلند، ازبکستان و جمهوری آذربایجان هم‌گروه بود. با قدرت رقبای خود را پشت سر گذاشت.

به بهانه برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 21 سال ناشنوایان جهان با مصطفی نکو نعل آزاد رییس فدراسیون ناشنوایان به گفت‌وگو نشستیم.

نکو نعل آزاد نخست در خصوص شرایط حاکم بر این پیکارها، اظهار کرد: «دومین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان قهرمانی جهان به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود.»

رییس فدراسیون ناشنوایان افزود: «این رقابت‌ها، از دهم خرداد تا 22 خرداد در شهرآستانه قزاقستان در حال برگزاری است.»

5014734

نکو نعل آزاد با نگاهی به عملکرد فوتسالیست‌های ناشنوای ایران در میدان جهانی، تأکید کرد: «فوتسالیست‌های ناشنوای ایران ایران در اولین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال جهان کمتر از 21 سال به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.»

رییس فدراسیون ناشنوایان بیان کرد: «قطعاً این مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار خواهد بود، تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران هم با انگیزه مضاعف در این پیکارها حضور پیدا کرده است.»

نکو نعل آزاد با اشاره به اینکه قهرمانی در مسابقات فوتسال قهرمانی جهان دور از دسترس نیست، تصریح کرد: «تیم ملی فوتسال ناشنوایان، قطعاً بروی سکوی قهرمانی این پیکارها خواهند ایستاد.»

رییس فدراسیون ناشنوایان با تأکید بر اینکه امیدواریم با کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات، دل ملت بزرگ ایران را شاد کنند، اضافه کرد: «ورزش ناشنوایان از ظرفیت بالایی برخوردار است و همواره در میادین مختلف مدال آور بوده و خواهند بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار