گفت‌وگو با رؤسای فدراسیون‌ها همزمان با سی‌وپنجمین سالروز ارتحال امام راحل؛

چگینی: تا زنده‌ایم پای کار انقلاب هستیم

رئیس فدراسیون بسکتبال: آرمان‌های امام خمینی(ره) در حال تحقق است

تهران (پانا) - رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۸۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
چگینی: تا زنده‌ایم پای کار انقلاب هستیم

در سی‌وپنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) قرار داریم، ملت شهید پرور ایران با وجود گذشت بیش از سه دهه از این فراغ غم‌بار، هر سال آستانه ارادت خود را به معمار انقلاب اسلامی نشان می‌دهند، خیلی از مردم در قالب پیاده‌روی حرم تا حرم، از مشهد، قم، حتی سایر شهرها خود را در این روز به مرقد مطهر امام خمینی(ره) می‌رسانند.

امسال این مراسم اندوهی مضاعف دارد، زیرا شهادت شهدای خدمت مصادف با ایام ارتحال ملکوتی امام راحل شده است. رییس جمهور شهید، سیدالشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی شاگرد ممتاز مکتب روح الله بود، خدمت به مستضعفین که همواره مورد تأکید امام راحل بوده و الآن هم مورد توجه و تأکیدات رهبر معظم انقلاب است، محور اصلی خدمت شهید خدمت بروی کرسی ریاست جمهوری بود.

"خدمت، خدمت، خدمت"، واژه‌ای که ستون‌های انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) از این جنس بنا گذاشته شد، در دولت سیدالشهدای خدمت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی در عمل محقق شد.

دیدگاه امام خمنی(ره) در مسائل مختلف به ویژگه سیاسی، ساختار چند منظومه‌ای داشت و سیارات مختلف مانند "روزجهانی قدس" بر مدار استکبارستیزی به گرد خورشیداندیشه بیداری اسلامی در حال گردش بودند. بخش عمده‌ای از آرمان‌های امام راحل روی ریل جهانی شدن در حال حرکت است و امروز انقلاب اسلامی ایران به کانون توجهات منطقه‌ای و جهانی در ابعاد مختلف تبدیل شده است که یکی از برکات اصلی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

جامعه ورزش همواره در گود حمایت از انقلاب اسلامی کباده تحقق آرمان‌های امام راحل را در دست داشته و دارند و هیچگاه در بحث حضور پرشور در یوم الله‌های تاریخ انقلاب اسلامی در آفساید قرار نداشتند. مخالفین نظام در دنیا، VAR وجدان را با عینک بی غیرتی و بردگی برای نظام سلطه عوض کردند و چشم به حقایق بسته‌اند و با کمان ضد ایرانی، تیرهای خود را به خارج از سیبر ضربه به نظام جمنهوری اسلامی پرتاب می‌کنند، زیرا در کورس با رسانه‌های غربی اسب ضد ایرانی را با دشمنی علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران زین کردند.

همواره در دنیای توپ و تور سیاست غرب علیه ایران اسلامی، توپ دشمنی آنها با ایران در سبد استکبار قرار گرفته است. با مقاومت و ولایت مداری ملت بزرگ ایران، همواره در دایره طلایی استکبار ستیزی شانه دشمنی‌های غربی‌ها و ضدانقلاب به خاک مالیده شده است.

552790_293

جامعه ورزش در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با آرمان‌های معمار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

chegini

افشین چگینی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در گفت‌وگو با پانا، در سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، اظهار کرد: «امام راحل، انقلاب اسلامی این میراث بزرگ و ارزشمند را برای ملت شهید پرور ایران به ارمغان گذاشتند.»

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی افزود: «امام خمینی(ره) از طرفی هم برای اُمت اسلام و آزادگان جهان، میراث‌های ماندگاری را به ارمغان آوردند، یکی از آنها تبدیل روز قدس به روز جهانی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.»

چگینی تأکید کرد: «هیچگاه این جمله ماندگار امام خمینی(ره) را فراموش نمی‌کنم و حتی جامعه ورزش هم فراموش نخواهد کرد که ایشان فرمودند: «ورزشکار نیستم، ولی ورزشکاران را دوست دارم.»

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ادامه داد: «حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) نه تنها تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است، بلکه آمدیم بگوییم که تا زنده‌ایم پای کار انقلاب هستیم.»

4077511

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با پانا در سی و پنجمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، اظهار کرد: «امام خمینی(ره) با ارمغان آوردن انقلاب اسلامی برای ملت ایران، کشور و ملت را از زیر سایه سلطه‌گران نجات دادند و آزادی و استقلال را برای کشور و ملت بزرگ ایران به میراثی ماندگار تبدیل کردند.»

رئیس فدراسیون بسکتبال افزود: «آرمان‌های امام خمینی(ره) در حال تحقق است و یکی از آنها جهانی شدن پیام‌های انقلاب اسلامی ایران است.»

داوری تأکید کرد: «یکی از این میراث‌های ماندگار استقلال و آزادی کشور و ملت بزرگ ایران است که در مورد مسائل مختلف کشور خودمان تصمیم می‌گیریم و دست بیگانه در امور کشور دخیل نیست.»

رئیس فدراسیون بسکتبال بیان کرد: «جامعه بسکتبال به عنوان یکی از صفوف پیوسته عظیم جامعه ورزش در تمام صحنه‌ها حضور داشته و خواهند داشت.»

داوری اظهار کرد: «با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره)، آمدیم تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کنیم.»

4605032

با آرمان‌های امام راحل هر سال تجدید میثاق می‌کنیم

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با پانا، در سالروز سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، اظهار کرد: «انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، برکات زیادی برای امت اسلامی داشت. انقلاب اسلامی ایران اُمت اسلام و آزادگان جهان را بیدار کرد.»

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: «از طرفی هم انقلاب اسلامی در بُعد ورزش هم برکات زیادی داشت. ما در کنار جامعه ورزش در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حضور پیدا کردیم، تا بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجید میثاق کنیم.»

4901640

مصطفی نکونعل آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان نیز در گفت‌وگو با پانا در سالروز سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: «جامعه ورزش همواره پای کار انقلاب است و دنبال افتخار آفرینی برای نظام جمهوری اسلامی در میادین بین المللی هستند.»

وی ادامه داد: «جامعه ورزش ناشنوایان هم در کنار جامعه ورزش کشور، هر ساله در آستانه 14 خرداد با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره)، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق می‌کنند.»

نکونعل آزاد تأکید کرد: «ورزشکاران سفیران انقلاب در میادین بین‌المللی و معتبر دنیا در رشته‌های مختلف ورزشی هستند، همواره پای نظام و رهبری محکم‌تر از گذشته ایستاده‌اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار