هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال؛

مأموریت ممکن پرسپولیسی‌ها برای فتح جام بیست و سوم

گل گهر در جهنم آزادی

تهران (پانا) - هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ بیست و سوم با هشت بازی به طور همزمان هشتم خرداد آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مأموریت ممکن پرسپولیسی‌ها برای فتح جام بیست و سوم

سرخابی‌های مدعی کسب جام بیست و سوم در مهمترین بازی‌های این هفته به ترتیب، پرسپولیس میهمان شمس آذر و استقلال از گل گهر سیرجان پذیرایی می‌کند.

استقلال با جواد نکونام پس از گذر از گردنه‌های حواشی در آستانه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور آن هم با لغزش پرسپولیسی‌ها قرار دارند.

شمس آذر با 39 امتیاز در رتبه ششم و گل گهر سیرجان با 36 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

پرسپولیس بعد از آتش بازی مقابل استقلال خوزستان و حضور در صدر جدول رده بندی، با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف شمس آذر می‌رود. گل گهر که مانند شمس آذر در لیگ برتر ماندنی شده است، در اندیشه تصاحب جایگاه شمس آذر است. پرسپولیس در دیدار رفت با نتیجه 2 بر 1، شمس آذر را شکست داد.

پرسپولیس در یک قدمی جام بیست و سوم نمی‌خواهد تکرار قهرمانی را از دست بدهد، از طرفی هم یاران نکوانام می‌خواهند جام بیست و سوم را به خانه ببرند.

جدال در بالای جدول بر سر قهرمانی و تیم‌های قعر جدول در لیگ بیست و سوم برای بقا تلاش می‌کنند.

پیکان، نساجی، فولاد ، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در خطر سقوط قرار دارند و دو هفته پایانی، برای همه این تیم‌ها حکم فینال دارند.

استقلال+و+پرسپولیس+(2)

سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار (شمس آذر – پرسپولیس)، اظهار کرد: «پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان  در نیمه اول ضعیف بود، ولی در نیمه دم چهره جنگندگی و عطش پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی را شاهد بودیم.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: «پرسپولیس مقابل استقلال اهواز نشان داد که نوک حمله این تیم برای هر تیمی زهردار است، از طرفی خط دفاعی پرسپولیس نیاز به ترمیم دارد.»

انتظاری بیان کرد: «عبدالکریم حسن و اورونوف، از خریدهای خوب پرسپولیس در لیگ بیست وسوم بوده است، مقابل استقلال خوزستان نمایش عالی داشتند و در تقویت روحیه تهاجمی پرسپولیس نقش مهمی دارند.»

استقلال+و+پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: «بازی با شمس آذر برای پرسپولیس حکم فینال دارد و بازی سختی مقابل این تیم پیش‌رو دارد.»

انتظاری با اشاره به اینکه لغزش هر کدام از دو تیم استقلال و پرسولیس حکم قهرمانی دیگری را امضا می‌کند، تصریح کرد: «به همین خاطر پرسپولیس باید شش دانگ مقابل شمس آذر صف آرای کند.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ، اضافه کرد: «قهرمانی دست خود پرسپولیس است و نباید این فرصت بسیار طلایی را برای تصاحب جام بیست و سوم ازدست بدهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار