اقدامات زیرخاکی سیدالشهدای خدمت در مسیر توسعه ورزش کشور

محمدیان: انتخاب مدیری از جنس ورزش برای سکان‌داری کشتی ورزش کشور هنر رئیس‌جمهور شهید بود

تهران (پانا) - دولت سیزدهم در مسیر چالش‌زدایی از مسیر ورزش کشور، تکمیل و افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام را در دستور کار خود قرار داده است.

کد مطلب: ۱۴۷۷۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات زیرخاکی سیدالشهدای خدمت در مسیر توسعه ورزش کشور

غبار کم‌توجهی و فراموشی 9 سالی است که بر سیمای سالن چند منظوره و پیشرفته کشتی در شهرستان جویبار دیده می‌شود، متأسفانه در تقویت زیرساخت‌های کشتی در این شهرستان، متناسب با لقب جهانی آن به عنوان پایتخت کشتی جهان کار نشده است.

دولت سیزدهم در مسیر چالش‌زدایی از مسیر ورزش کشور، تکمیل و افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام را در دستور کار خود قرار داده است، شخص رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، نگاهی ویژه به کشتی داشت.

سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای تکمیل و افتتاح این پروژه زیربنایی در رشته کشتی هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داد. استان مازندران در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بالای ۵۰ درصد از جمله استان‌های پیشرو در کشور محسوب می‌شود.

3913913

ساخت ورزشگاه جویبار با قهرمانی حسن یزدانی در المپیک 2016 ریو، از رویا به واقعیت تبدیل شد. این طرح ورزشی برای تکمیل و افتتاح نیازمند یک هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر بود که همزمان با دور دوم سفر هیات دولت تکمیل این طرح در اولویت قرار گرفت.

مهدی حاجی‌زاده، سبحان روحی، یعقوب نجفی جویباری، کمیل قاسمی، رضا یزدانی، مسعود اسماعیل‌پور، عزیز و آیت واگذاری، حسن یزدانی، محمد نخودی، امیر محمد یزدانی و کامران قاسمپور، از ستاره‌های درخشان آسمان کشتی کشور هستند.

ده‌ها سالن ورزشی در شهرستان جویبار محل کشف استعدادهای ناب کشتی است، با تقویت زیرساخت‌های کشتی در این منطقه، فضای استاندارد برای پرورش این نخبگان ورزشی با تکمیل این سالن به همت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ایجاد خواهد شد.

عسگری محمدیان مرد نقره‌ای کشتی کشور در ادوار المپیک در گفت‌وگو با پانا درخصوص وضعیت زیرساخت‌های کشتی، اظهار کرد: «یکی از اقدامات رئیس جوان فدراسیون کشتی، تقویت زیرساخت‌ها با ایجاد سالن‌هایی برای استفاده کشتی گیران به ویژه نوجوانان و جوانان است.»

3913903

دارنده مدال نقره المپیک سئول 1988 افزود: «دبیر در کنار تقویت زیرساخت‌ها، نگاه ویژه‌ای هم به بحث کشتی رده‌های سنی دارد، در مجموع یکی از اتفاقات خوب برای کشتی این است که مردمی از جنس این رشته سکان هدایت فدراسیون کشتی را در دست گرفته است.»

محمدیان تأکید کرد: «مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی، از رویکردهای مهم توسعه ورزش در نگاه رئیس‌جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی بوده است.»

صاحب گردن‌آویز نقره مسابقات المپیک 1992 بارسلون بیان کرد: «از طرفی هم انتخاب مدیری از جنس ورزش برای سکان‌داری کشتی ورزش کشور هنر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بود.»

پیشکسوت کشتی کشورمان اظهار کرد: «خداوند روح شهدای خدمت و همه شهدا به ویژه سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را با اولیایش محشور کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار