نساجی پنبه صدرنشینی استقلال را زد؛

آتش بازی شیاطین سرخ فوتبال ایران در شب ناکامی استقلالی‌ها

ابراهیمی: پرسولیس سرنوشت قهرمانی‌اش دست خودش است

تهران (پانا) - پرونده هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با سرنوشت متفاوت سرخابی‌ها در تهران و مازندران بسته شد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آتش بازی شیاطین سرخ فوتبال ایران در شب ناکامی استقلالی‌ها

استقلالی‌ها که برای استمرار صدرنشینی به مازندران رفته بودند، ولی مقابل نساجی نتوانستند به پیروزی برسند و یاران نکونام تنها با یک امتیاز به تهران بازگشتند.

استقلال خوزستان دیگر استقلال لیگ برتر فوتبال ایران هم که به دنبال فرار از قعر جدول است، مقابل پرسپولیس در نیمه اول هر چه داشت رو کرد و توانست در نیمه اول تور دروازه پرسپولیس را 3 بار به لرزه درآورد، نتیجه‌ای که خوش‌بین‌ترین هوادار استقلال خوزستان هم آن را پیش بینی نمی‌کرد.

یاران اوسمار در نیمه دوم، از چهره تهاجمی پرسپولیس رونمایی کردند و توانستند در یک نیمه جشنواره گل به راه بیاندازند. شُک بزرگی به یاران پور موسوی وارد شد. پرسپولیس با پیروزی مقابل استقلال خوزستان، صدر جدول لیگ بیست و سوم را سرخ کرد.

پرسپولیس با 62 و استقلال تهران با 61 امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ بیست و سوم قرار دارند و سپاهانی‌ها هم که با 2 گل هوادار را شکست دادند، جایگاه سوم را طلایی کردند.

1851922_303-1-470

ناصر ابراهیمی مربی سال‌های دور تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا، درخصوص بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، اظهار کرد:  «پرسپولیس در نیمه اول بازی، عملکرد ضعیفی داشت و مخصوصاً خط دفاع ضعیف ظاهر شد.»

 مربی سال‌های دور تیم فوتبال پرسپولیس افزود: «استقلال خوزستان در شرایطی که پرسپولیسی‌ها بد بازی می‌کردند، توانست با اشتباهات خط دفاعی و دروازه‌بان با تجربه پرسپولیس، 3 بار در عین ناباوری دروازه سرخ پوشان تهرانی را باز کند.»

وی ادامه داد: «نیمه دوم به نیمه مربیان معروف است و اوسمار در این نیمه برتری فنی خود را به سرمربی استقلال خوزستان به اثبات رساند، بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم در حد و اندازه نام پرسپولیس ظاهر شدند.»

547083_195

ابراهیمی با نگاهی به تاریخچه بازی‌های پرسپولیس، با تأکید بر اینکه این بازی ما را به یاد دیدار پرسپولیس - تراکتور در لیگ فصل 78- 79 انداخت، گفت: «در آن بازی تراکتور با 2 گل از پرسپولیس پیش افتاد، ولی در نهایت پرسپولیس این تیم را شکست داد و تراکتور به یک دسته پایین‌تر سقوط کرد.»

مربی سال‌های دور تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسولیس سرنوشت قهرمانی‌اش دست خودش است، اضافه کرد: «هنوز هیچ چیزی تمام نشده و 2 بازی تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده است، نباید دیدارهای بعدی را آسان بگیریم، چون این بازی‌ها برای پرسپولیس حکم فینال دارد.»

ابراهیمی اظهار کرد: «پرسپولیس، شخصیت قهرمانی دارد و امیدواریم با تصاحب جام قهرمانی دل این هواداران خوش غیرت شاد شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار