هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال؛

جدال اجاره نشین‌ها با سرخابی‌ها

خان‌محمدی: پرسپولیس در یک قدمی صدر جدول در انتظار لغزش استقلالی‌هاست

تهران (پانا) - هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، از فردا چهارم خرداد با 8 دیدار به‌طور همزمان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۶۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جدال اجاره نشین‌ها با سرخابی‌ها

هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، با تأخیر چند روزه به دلیل شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی در سانحه بالگرد از فردا چهارم خرداد با 8 دیدار به طور همزمان برگزار می‌شود.

پرسپولیس و استقلال در حساس‌ترین این دیدارها به ترتیب به مصاف استقلال خوزستان و نساجی مازندران خواهند رفت.

پرسپولیس از دیگر استقلال لیگ برتر فوتبال کشور در شرایطی در ورزشگاه آزادی پذیرایی خواهد کرد که  با 22 امتیاز به دنبال جدایی از جمع قعرنشینان است و از طرفی هم در انتظار باخت نساجی و پیکان خواهد بود. پرسپولیس هم با 59 امتیاز در ادامه کورس رقابت با رقیب سنتی خود استقلال تهران دنتبال تصاحب جایگاه استقلالی‌هاست.

استقلال+و+پرسپولیس

رقابت استقلال و پرسپولیس حتی در بحث تفاضل گل هم یک امتیاز بوده و در تعداد باخت‌ها این بار پرسپولیس 2 بازی و استقلال یک بازی را واگذار کرده است.

نساجی مازندران هم در شرایطی میزبان استقلال صدرنشین است که برای فرار از خطر سقوط، محکوم به برد مقابل استقلالی‌هاست و جایگاه این تیم در قعر جدول شرایط را برای استقلال سخت کرده است، قطعاً استقلالی ها با امواج انتحاری حریف مواجه خواهند شد.

یاران جواد نکونام هم برای حفظ صدرنشینی مقابل نساجی صف آرایی خواهند کرد، پیش بینی می‌شود، نساجی چی‌ها ورزشگاه را به جهنمی برای استقلالی‌ها تبدیل کنند، ولی آبی پوشان پایتخت هم با حضور انبوه تماشاگران غریبه نیستند و در هر دیدار درورزشگاه آزادی، انبوهی از هواداران استقلال از این تیم حمایت می‌کنند. استقلال برای استمرار ایستادن در صدر جدول و نساجی برای بقا، جدال سختی خواهند داشت.

سپاهانی که از کورس رقابت با سرخابی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم جا مانده است، در رقابت با تراکتور دنبال جایگاه سومی این مسابقات است. تراکتور هم در شرایطی میهمان پیکان است که پیکانی‌ها، نیزهمانند دیگر تیم‌های انتهای جدول، دنبال ایجاد فضای امن برای بقا در لیگ برتر است.

شهریار مغانلو با 15 گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ بیست و سوم قرار دارد. عیسی آل کثیر با 8 گل زده در تعقیب بهترین گلزنان لیگ برتر است، استقلال در بحث برترین گلزنان در قعر جدول قرار دارد.مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو با 6 گل زده در قعر جدول برترین گلزنان لیگ بیست و سوم قرار دارند.

حسین پورحمیدی سنگربان تیم فوتبال تراکتور، یک رتبه بالاتر از سید حسین حسینی دروازه بان استقلال در صدر جدول بهترین کلین شیت لیگ برتر و علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیسی‌ها با 12 کلین شیت در جایگاه سوم قرار دارد.

استقلال+و+پرسپولیس+(2)

حسن خان محمدی بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا، در آستانه دیدار پرسپولیس – استقلال اهواز، اظهار کرد:« پرسپولیس در شرایط بسیار خوبی به لحاظ فنی و روانی قرار دارد.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: «پرسپولیس در یک قدمی صدر جدول قرار دارد و در انتظار لغزش استقلالی‌هاست.»

خان محمدی تأکید کرد: «پرسپولیس، نباید استقلال خوزستان را دست کم بگیرد، زیرا استقلال خوزستان همانند تیم‌های دیگر که در انتهای جدول قرار دارند به دنبال فرار از قعر جدول است، هر چند درورزشگاه آزادی کار بسیار سختی دارد.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس در3 دیدار پایانی لیگ بیست و سوم برای دفاع ازعنوان قهرمانی فصل قبل، محکوم به پیروزی است، تصریح کرد: «بازیکنان هم انگیزه بالایی برای تحقق این هدف دارند.»

خان محمدی اظهار کرد: «اوسمار هم در آستانه پایان لیگ بیست و سوم، بروی نیمکت پرسپولیسی‌ها،عملکرد بسیار خوبی ارائه داده است و دور از انتظارها ظاهر شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار