پیام تسلیت رئیس کمیته پارالمپیک آسیا درپی شهادت رئیس‌جمهور

تهران (پانا) - ماجد راشد، رئیس کمیته پارالمپیک آسیا با صدور پیامی شهادت رئیس‌جمهور را به رئیس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۶۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس کمیته پارالمپیک آسیا درپی شهادت رئیس‌جمهور

در متن این پیام آمده است: 

برادر عزیز، آقای کارگری

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شنیدن خبر درگذشت رئیس جمهور ایران، جناب آقای سید ابراهیم رئیسی ما را عمیقاً متأثر نمود. به نمایندگی از هیئت اجرایی و تیم مدیریتی کمیته پارالمپیک آسیا مراتب تسلیت خود را به جنابعالی، همکاران شما در NPC و مردم ایران ابراز می‌دارم.

رئیس جمهور رئیسی به عنوان یک رهبر هوشمند شناخته می‌شد که زندگی شان را وقف خدمت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران نمودند. کمک آقای رئیسی به چشم انداز سیاسی کشور و تعهد ایشان به رشد، ثبات و بهبود شرایط افراد دارای معلولیت در ایران از جمله مواردی است که همواره با احترام و تحسین فراوان در یاد‌ها باقی خواهد ماند. فقدان آقای رئیسی نه تنها برای جمهوری اسلامی ایران، بلکه برای هر کسی که توفیق دیدار ایشان و همکاری با وی را داشت غمی بزرگ به شمار می‌آید. 

در این عزای ملی، دعاگوی شما، خانواده ایشان و تمامی افرادی که در این سانحه بزرگ مصیبت دیده اند هستیم. امیدوارم میراث برجا مانده از ایشان و خاطراتشان موجب تسلی شما باشد. در چنین مصیبت‌های جانکاهی کلمات قدرت خود را در انتقال عمق همدردی از دست می‌دهند با این حال، ما در کنار شما هستیم و حمایت خود و تسلیت صمیمانه خود را تقدیم شما می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار