نوری در گفت‌وگو با پانا:

چشم ما نسبت به خصوصی شدن صد درصدی استقلال آب نمی‌خورد

طرح سازمان لیگ برای تعیین قهرمان لیگ قانون من درآوردی است

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه چشم ما نسبت به خصوصی شدن صد درصدی استقلال آب نمی‌خورد، با نگاهی به برخی تغییرات در لیگ برتر، طرح سازمان لیگ برای تعیین قهرمان لیگ برتر را قانونی من درآوردی برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
چشم ما نسبت به خصوصی شدن صد درصدی استقلال آب نمی‌خورد

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا، درخصوص وضعیت استقلال صدرنشین، اظهار کرد: «طرح جدید سازمان لیگ برای تعیین قهرمان لیگ بیست و سوم منطقی نیست و یک قانون من درآوردی است، هر قانونی که برعلیه فوتبال باشد، علیه استقلال است.»

نوری بیان کرد: «تا الآن نمره هزار به تیم باید داد، استقلال در فاصله یک امتیازی رقیب سنتی خود قرار دارد. قهرمانی دست خود استقلال است و تمام بازی‌ها برای استقلالی‌ها، حکم فینال دارد و باید در 3 دیدار پایانی برنده میدان باشند.»

نوری با اشاره به اینکه این مدل تغییرات در انتخاب قهرمان به ضرر استقلال است، تصریح کرد: «سر استقلال را زیاد بریدند.»

حضور+محمد+نوری+بازیکن+سابق+باشگاه+استقلال+در+خبرگزاری+پانا

پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص حواشی‌ها پیرامون استفاده از VARدر فوتبال کشور با تأکید بر اینکه خیلی از ورزشگاه‌ها، 70 تا 80 درصد ظرفیت استقرار این سیستم کمک داور ویدئویی را دارند، اضافه کرد: «ولی متأسفانه در این رابطه فقط شعار می‌دهند و منتظریم ببینیم در عمل این موضوع اتفاق می‌افتد یا خیر.»

نوری با بیان اینکه ولی این کار را نمی‌کنند، گفت: «چون خودشان اعمال نفوذ داشته باشند، ولی با وجود این سیستم هم، می‌توانند دخالت کنند. هر چند با وجود این سیستم، خیلی از مشکلات فوتبال حل می‌شود. سال آینده هم می‌ترسیم برای همه بازی‌ها سیستم کمک داور ویدئویی نداشته باشیم.»

نوری تأکید کرد: «با احترامی که برای همه تیم‌ها قائل هستم، استقلال یک سر و گذردن بالاتر از همه تیم‌هاست. با تمام این حواشی و مشکلات جواد صدر جدول است.»

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص خصوصی شدن سرخابی‌ها، اظهار کرد: «فیفا با فوتبال ایران شوخی ندارد.»

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: «واگذاری استقلال و پرسپولیس سوری نباشد. نباید وزارت ورزش و دولت پشت صحنه این موضوع بوده و اعمال نفوذ داشته باشند تا تیم‌ها از زیر بار این مشکلات خارج شوند.»

نوری بیان کرد: «چشم ما نسبت به خصوصی شدن صد درصدی استقلال آب نمی‌خورد. حمایت از استقلال و پرسپولیس برای اسپانسرها سود که ندارد هیچ، ضرر هم دارد. زیرا تنها باید مشکلات مالی این تیم ها را رفع کنند و خرج کنند اما به هر حال در هر شرایطی که این اتفاق بیفتد، از محرومیت فیفا خلاص می‌شوند.»

استقلال+4

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد: «این موضوع در نهایت، نباید کلاهی بر سر هواداران نباشد و با احساسات هواداران بازی نکنند و هواداران را بازی ندهند و شفاف‌سازی و واگذاری صد در صدی باشد، تا استقلال در فضای آرام و به دور از مشکلات ادامه طریق دهند.»

نوری با اشاره به اینکه مسائلی در گذشته پیرامون اسپانسرهای استقلال افتاد که در نهایت بدون شفاف‌سازی، قضیه روشن نشد، تصریح کرد: «مدیرعامل، باید نسبت به این موضوعات پاسخو باشد.»

پیشکسوت باشگاه استقلال با تأکید بر اینکه مدیرعامل و هیات مدیره باید بروند، اضافه کرد: « آدم‌هایی بیایند که بتوانند کمک کنند.»

وی با اشاره به اینکه استقلال تشنه قهرمانی است، اظهار کرد: «امیدواریم استقلال با کسب عنوان قهرمانی، دل این هواداران عزیز که سرمایه اصلی فوتبال کشور به ویژه باشگاه استقلال هستند را شاد کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار