نعیم آبادی در گفت‌وگو با پانا:

آموزش و پرورش بستر تربیت نخبگان ورزش کشور است

خاطره‌ای از معلم زبان انگلیسی که قرآن درس می‌داد

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه زیربنای ورزش قهرمانی کشور با توجه به ظرفیت آموزش و پرورش تقویت می‌شود، بر ظرفیت آموزش و پرورش به عنوان بستر تربیت نخبگان ورزش کشور تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بستر تربیت نخبگان ورزش کشور است

سعید نعیم آبادی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا، در ایام گرامیداشت جایگاه معلم، اظهار کرد: «زیربنای ورزش قهرمانی کشور با توجه به ظرفیت آموزش و پرورش تقویت می‌شود.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: «ظرفیت ویژه آموزش و پرورش به عنوان بستر تربیت نخبگان ورزش کشوردر رشته‌های مختلف به ویژه فوتبال باید مورد توجه قرار بگیرد.»

110520231683785963

نعیم‌آبادی تأکید کرد: «باید استعدادیابی به خوبی و با برنامه درست در رشته‌های مختلف به ویژه فوتبال از مدارس انجام شود، زیرا توسعه ورزش در آموزش و پرورش به نفع ورزش قهرمانی کشور و فوتبال حرفه‌ای است.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: «توجه ویژه به ظرفیت آموزش و پرورش، ریشه ورزش قهرمانی و به‌طورخاص فوتبال را مستحکم خواهد کرد.»

 

نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه روز معلم را به فرهنگیان و به طور ویژه معلمان عزیز تبریک و خداقوت عرض می‌کنم، تصریح کرد: «خاطرات فراموش نشدنی زیادی از دوران تحصیل با معلمان خود دارم.»

Capture

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در بیان یکی از خاطرات دوران تحصیل، با تأکید بر اینکه ، گفت: «یک دبیر زبان انگلیسی داشتیم که در کنار تدریس این رشته، قرآن کریم را هم آموزش می‌داد. 2 ساعت در هفته را به این امر خارج از ساعت مدرسه اختصاص داده بود.»

نعیم‌آبادی اظهار کرد: «یک روز سر کلاس گفت، هر دانش‌آموزی سوره واقعه را حفظ کند، جایزه دارد و بنده این سوره از قرآن کریم را حفظ کردم و هفته بعد سر کلاس خواندم و در زمان امتحان بالاترین نمره را گرفتم. این معلم بزرگوار در دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسید. از طرفی هم نسبت به عقاید محکم و استوار بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار