هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال ایران؛

شکست خارج از خانه سپاهان در آبادان

تهران (پانا) - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیداری خانگی از هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران تیم سپاهان را با شکست بدرقه کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
شکست خارج از خانه سپاهان در آبادان

‌تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر ایران امشب دوشنبه ۲۰ فروردین در ورزشگاه تختی آبادان مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ به یک به سود آبادانی‌ها به پایان رسید. 

با این نتیجه صنعت نفت در نخستین بازی خود با سکانداری فراز کمالوند نخستین پیروزی خانگی فصل خود را به دست آورد تا پس از ۱۲ بازی به برد برسد و با ۱۶ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر در مقایسه با استقلال خوزستان به رتبه پانزدهم صعود کند.

سپاهان هم در روزی که ژوزه مورایس را روی نیمکت نداشت، هفتمین شکست فصل خود را متحمل شد تا با ۳۸ امتیاز و یک دیدار کمتر در رده چهارم باقی بماند.

هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال ایران؛ شکست خارج از خانه سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان

‌داور: محمدحسین زاهدی‌فرد؛ کمک‌ها: حسین مرادی و علی احمدی

‌ترکیب صنعت‌نفت آبادان

پیام پارسا، عرفان قهرمانی، میثم تهیدست، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی (علی یوسف -۶۲)، مصطفی احمدی (رحیم آلبوغبیش -۴۶)، فرشاد محمدی‌مهر، امیرمحمد پناهی، بوباکار تراوالی (سنگرگیر -۸۰)، حسین شنانی (امانی نژاد -۵۵) و یوسف کی‌شمس (بارانی -۶۲)

سرمربی: فراز کمالوند

‌ترکیب سپاهان 

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر (سیاوش یزدانی - ۳۰)، امید نورافکن، رامین رضاییان (حسین نژاد -۶۵)، محمد کریمی، برایان دابو، رضا اسدی، کاوه رضایی (عباس عیسی -۸۳)، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو (اعرابی -۶۵)

سرمربی: ژوزه مورایس

‌کارت زرد: فرشاد احمدزاده (۳+۴۵)، یزدانی (۶۳)، امید نورافکن (۹۰) و محمد کریمی (۲+۹۰) از سپاهان و مصطفی نائیج پور (۶۸)، پیام پارسا (۷۵) و رحیم آلبوغبیش (۴+۹۰) از صنعت نفت 

‌کارت قرمز: مصطفی نائیج‌پور (۸۴) از نفت آبادان

‌گل: بوباکار تراوالی (۸) و یوسف کی‌شمس (۲۶) برای نفت آبادان و شهریار مغانلو (۳۳) برای سپاهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار