لیگ برتر فوتبال؛

تساوی سهم استقلال و مس رفسنجان در نیمه نخست

تهران (پانا) - نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۴۶۶۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تساوی سهم استقلال و مس رفسنجان در نیمه نخست

تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی روبره‌وی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

قضاوت این بازی را بیژن حیدری با کمک‌های علیرضا ایلدروم و حسین مرادی بر عهده دارد.

استقلال برای پیروزی در این مسابقه انگیزه‌های زیادی دارد. آبی‌پوشان تهرانی برای تثبیت جایگاهشان در صدر جدول و جبران شکست جام حذفی به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی هستند.

جواد نکونام تیمش را در این مسابقه با چند تغییر نسبت به دیدارهای گذشته به زمین فرستاده است. میلاد فخرالدینی جانشین صالح حردانی شده، روزبه چشمی به قلب خط دفاعی برگشته تا رافائل سیلوا نیمکت نشین شود و مهرداد محمدی از دقیقه اول فرصت حضور در ترکیب ثابت را پیدا کرده است.

مس رفسنجان نیز با محروم نویدکیا کاملا متحول شده است. این تیم با سرمربی جدیدیش تاکنون در لیگ برتر شکستی متحمل نشده و امروز در ورزشگاه آزادی به دنبال شگفتی است.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: مس رفسنجان خیلی زود ورزشگاه آزادی را غرق سکوت کرد. اشتباه استقلالی‌ها باعث شد تا توپ به محمدمهدی محبی برسد. این بازیکن در عمق توپ را به سجاد شهباززاده رساند و او با شوتی محکم دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد.

دقیقه ۹: مهرداد محمدی با حرکت تکنیکی وارد محوطه جریمه مس رفسنجان شد و پس از یک سَر توپ مدافع این تیم را از پیش رو برداشت اما ضربه خطرناک او با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۱۶: پاس آرمین سهرابیان در جناح چپ به ابوالفضل جلالی رسید و ارسال زیبای این بازیکن به گوستاوو بلانکو رسید تا این بازیکن آرژانتینی با ضربه‌سر فوق‌العاده بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه ۲۶: مهرداد محمدی در پشت محوطه جریمه مس رفسنجان اقدام به شوت‌زنی کرد که باز هم توپ با فاصله کمی از کنار دروازه به خارج رفت.

دقیقه ۳۰: پاس به عقب جلالی به سهرابیان مدافع پیش‌تاخته استقلال رسید اما شوت او در دستان حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۴۴: شوت محکم بلانکو با پای چپ در چهارچوب جای نداشت و با اختلاف کمی به خارج رفت.

در اواخر نیمه اول مهدی مهدی‌پور دچار مصدومیت شد. شدت این مصدومیت به حدی بود که او دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به زبیر نیک‌نفس داد.

نیمه اول این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی‌پور(زبیر نیک‌نفس)، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، رامتین سلیمان زاده، علی عدنان، حسن جعفری، محمد نژاد مهدی، سعید واسعی، جلال علی محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، سجاد شهباززاده، محمدمهدی محبی

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار