مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر تشریح کرد؛

برنامه سازمان لیگ برای پایان لیگ بیست و سوم در اواخر خرداد/ هشدار به استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای

تهران (پانا) - مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر با اشاره به اینکه صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های لیگ برتر یک برنامه زمان‌بندی غیرقابل‌ تغییر دارد، بر لزوم اتمام لیگ بیست و سوم در اواخر خرداد 1403 تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه سازمان لیگ برای پایان لیگ بیست و سوم در اواخر خرداد/ هشدار به استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای

سهیل مهدی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی درباره حمله رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران در سوریه، گفت: این موضوع نشان می‌دهد شاید مرزهای جنگ و حریم خاک ما تغییر کرده باشد، اما هنوز جنگ تمام نشده است. همچنان باید نسبت به تجاوز، اشغال و تعدی به تمامیت ارضی کشورمان هوشیار باشیم. سفارت ما در سوریه جزئی از خاک ماست.

مهدی درباره برنامه لیگ برتر و فشردگی مسابقات، گفت: تعطیلاتی در طول فصل به ویژه در نیم فصل اول به لیگ کل برنامه لیگ تحمیل شد، اما سعی داریم در زمانی قانونی و عادی، با حداقل فشردگی، باشگاه‌ها را به مسیر مسابقات هدایت کنیم و خدمت‌گذار آنها باشیم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درخصوص زمان احتمالی اتمام لیگ نیز، توضیح داد: باید تا اواخر خرداد لیگ را به اتمام برسانیم، زیرا طبق برنامه‌ای که درمورد پنجره نقل و انتقالات بین‌المللی (TMS) به فیفا اعلام شده، پایان لیگ را در همین زمان اعلام کرده‌ایم و باید تلاش کنیم، تا این روزها لیگ را به اتمام برسانیم. در آن زمان فیفادی هم داریم و نمی‌توانیم در آن بازی برگزار کنیم. با تمام این مسائل باید در این فضا لیگ و جام حذفی تمام شود.

مهدی در پایان و درمورد راهپیمایی روز قدس و نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر، گفت: به احترام این روز، بازی‌های لیگ برتر را پس از روز قدس برگزار می‌کنیم. این موضوع نشان می‌دهد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به چنین روزهایی احترام می‌گذارد. به ویژه با توجه به اتفاقات روزهای اخیر، وظیفه ذاتی جامعه ورزش برای حضور پررنگ‌تر در این راهپیمایی دوچندان می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، نیز درباره تمدید مدت زمان بارگذاری مدارک تیم‌های لیگ برتری جهت دریافت مجوز حرفه‌ای به صحبت پرداخت و گفت: زمان‌بندی تغییر نمی‌کند.

وی درمورد آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های لیگ برتر نیز، گفت: این مبحث یک برنامه زمان‌بندی غیرقابل‌تغییر دارد. طبق تجربه‌ای که در سال‌های گذشته داشتم می‌دانم دوستان در کمیته مجوز و مصطفی زارعی تلاش می‌کنند، باشگاه‌ها در زمان مقرر، مدارک خود را ارسال می‌کنند. امیدوارم این کار را هم انجام بدهند‌. از جزئیات اطلاعی ندارم اما می‌دانم زمان‌بندی غیر قابل تغییر است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به ادعای باشگاه‌های مبنی بر بارگذاری مدارکشان نیز، گفت: در این حالت به بحث بررسی مدارک می‌رسیم و امیدوارم در این مرحله نیز مدارک، کفایت لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار