وزارت کارگزینه اصلی مالکیت باشگاه پرسپولیس

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس به وزارت کار گفت: از لحاظ مالکیتی در آسیا مشکلی برای این باشگاه به وجود نمی‌آید.

کد مطلب: ۱۴۶۲۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
وزارت کارگزینه اصلی مالکیت باشگاه پرسپولیس

مهدی تاج رییس فدراسیونفوتبال در مورد واگذاری پرسپولیس به وزارتکار، اظهارکرد: در مورد مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خوشبختانه ما جلسه‌ای برگزار کردیم و وزیر ورزش و جوانان هم در این خصوص جلسه‌ای را با مدیران دو باشگاه برگزار کرده است و همه ما می‌دانیم که بحث مالکیتی در صدور مجوز حرفه‌ای و حضور این دو تیم در آسیا لازم است، اگر اجرا نشود مشکلات جدی برای این دو باشگاه پر طرفدار به وجود می‌آید و همه در تلاش هستیم این مشکل حل شود.

وی در مورد واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس به وزارت کار در حالی که این وزارتخانه سهام دار باشگاه ذوب آهن اصفهان است، گفت: بهره مالکانه در این بحث برای کنفدراسیون فوتبال آسیا مهم است، اما چون بحث سهام وجود دارد و تعداد مالکان افزایش می‌یابد، امکان تبانی وجود ندارد و مشکلی برای دو باشگاه به وجود نمی‌آید.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ورزشگاه آزادی و میزبانی تیم‌های ایرانی، گفت: ورزشگاه آزادی در حال ترمیم است و این وظیفه شرکت توسعه و تجهیز است که آن را آماده کند، اما دو بحث در این ورزشگاه وجود دارد یکی بحث تایید آتش‌نشانی است و دیگری تایید شورای امنیت کشور که باید برای میزبانی این دو ورزشگاه تایید نهایی را بدهند.

وی در مورد سمینار افسران امنیتی ورزشگاه‌ها که با الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران برگزار می‌شود، گفت: این دوره را کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌کند و مدرس آن محمد ماجد است و برای برگزاری دیدار‌های فوتبال این دوره و مصوبات قوانین امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا الزامی است، لذا ما از باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ یک دعوت کردیم در این دوره از رقابت‌ها حضور یابند.

تاج افزود: چند الزام از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری رقابت‌های امن در فوتبال مد نظر است که عبارتند از: ۱- بلیت فروشی کاغذی ممنوع است و باید تمامی بلیت‌ها به صورت الکترونیکی باشد و نسخه کاغذی مورد تأیید نیست ۲-نشستن روی صندلی‌های متعلق به خریدار بلیت نیز از الزامات است که باشگاه‌ها موظفند افرادی را استخدام کنند، تا تماشاگران را به صندلی خود هدایت کنند، ۳- داشتن کانون هواداران و افسران امنیتی باشگاه‌های فوتبال الزامی است.

نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد برگزاری رقابت‌های فوتبال، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است نشستن در راهرو‌ها تخلف محسوب می‌شود و ورزشگاه باید به سرعت تخلیه بشود و موارد دیگری که در آیین نامه امنیتی برگزار کنندگان وجود دارد ضمن اینکه ما به عنوان فدراسیون فوتبال موظف هستیم قوانین داخلی و فیفا را رعایت کنیم و برای اجرا و برگزاری بدون مشکل با شورای تامین کشور و قوانین فیفا همخوان باشیم.

 

 
 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار