پولادگر در واکنش به امضای تفاهم‌نامه همکاری با کمیته پارالمپیک ازبکستان؛

هدف توسعه ورزش جانبازان و توان‌یابان در جهان است

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک در خصوص امضای تفاهم‌نامه همکاری این کمیته با کمیته پارالمپیک ازبکستان توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف توسعه ورزش جانبازان و توان‌یابان در جهان است

با پایان میزبانی از اعضای کمیته ملی پارالمپیک ازبکستان در تهران سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک، درباره این دیدار و همکاری دو کشور ، گفت: از میزبانی سه روزه هیأت ورزشی پارالمپیک کشور دوست و برادرمان، ازبکستان خرسندیم. در این سه روز علاوه بر بازدیدها و سایر برنامه‌ها، جلسات هم‌اندیشی تخصصی نیز برگزار شد و زمینه‌های همکاری هر۲ کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: هدف مشترک هر دو طرف، توسعه ورزش جانبازان و توان‌یابان در جهان است. با توجه به نقطه نظراتی که مطرح شد و سیاست‌های رئیس جمهور و دولت ازبکستان، ما برای انتقال تجارب و دانش خود در عرصه پارالمپیک به همکاران خود در این کشور، صادقانه و مخلصانه اعلام آمادگی کرده‌ایم.

پولادگر در پایان اظهار داشت: از نظر مسئولین کمیته‌های پارالمپیک دو کشور، نقاط مشترک مثبتی برای همکاری و توسعه ورزش جانبازان و توان‌یابان وجود دارد. در نشست‌های کارشناسی هم عنوان شد که نگرش حمایتی و توسعه‌ای نسبت به ورزش پارالمپیکی از سوی دولت و شخص رئیس جمهور در ایران هم وجود دارد و قطعاً، با توجه به سیاست‌های هر دو کشور در این خصوص، در آینده نزدیک این همکاری به کمیته‌های پارالمپیک ایران و ازبکستان کمک خواهد کرد.

170978092

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار