هفته هجدهم لیگ بیست و سوم؛

پرسپولیس زخمی مقابل گاندوهای فوتبال ایران؛ رفیعی 23 ساله جایگزین بیرانوند

تهران (پانا) - دومین روز از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با دیدار ذوب آهن، پرسپولیس به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس زخمی مقابل گاندوهای فوتبال ایران؛ رفیعی 23 ساله جایگزین بیرانوند

دومین روز از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، با پنج دیدار از امروز آغاز می‌شود و در بازی اول، تراکتور به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت، استقلال خوزستانی که با 12 امتیاز در جمع تیم‌های قعرنشین قرار دارد.

1402061123434764028278084

از طرفی هم تراکتور برای ماندن در جمع صدرنشینان تلاش می‌کند. از طرفی تراکتور، دنبال جبران شکست خارج از خانه مقابل پرسپولیس است.

ش

تیم فوتبال شمس آذر در شرایطی میزبان مس رفسنجان است که دو تیم به ترتیب، با 21 و 19 امتیاز، جایگاه‌های نهم و دهم جدول را از آن خود کردند. از طرفی هم، هوادار تعقیب کننده جدی این دو تیم است.

h

تیم فوتبال آلومینیوم اراک، از هوادار پذیرایی خواهد کرد و دنبال شکست میهمان تهرانی خود است و می‌خواهد این بار، سرنوشت پرسپولیس را برای هوادار در اراک رقم بزند، آلومینیومی که جایگاه گل گهر و هوادار را نشانه‌گیری کرده است.

4

خودروسازان در حالی میزبان صنعت نفت هستند که جدال برای جدایی از قعر جدول را برگزار خواهند کرد، صنعت نفت هم از حالت مستأجر خارج شده و قعر جدول را به رحن خود درآورده است. پیکان، استقلال خوزستان، صنعت نفت و پیکان در انتهای جدول، ماراتونی را برای خروج از قعر جدول به راه انداخته‌اند.

5

ذوب آهن در دیدار حساس هفته هجدهم، میزبان پرسپولیس در فولاد شهر است، گاندوها با 25 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارند. ذوب آهن هم در جمع تیم‌هایی قرار دارد که تا این هفته، کمترین باخت را داشته‌اند. از طرفی هم به لحاظ تفاضل گل، 8 گل با پرسپولیس فاصله دارد. ذوب آهن، دنبال شکست دادن سرخ‌پوشان تهرانی در فولاد شهر هستند.

1402060222403350828216444

پرسپولیس تهران که درهفته گذشته برد شیرینی مقابل تراکتور داشت، قبل از دربی 104، با بمبی از انگیزه، مقابل گالندوهای لیگ برتر فوتبال کشور صف آرایی می‌کند. پرسپولیس در شرایطی در مقابل ذوب آهن بازی خواهد کرد که با رفتن (باهویی و شهاب زاهدی)، آل‌کثیر نمایش خوبی در مقابل تراکتور داشته است.

علیرضا بیرانوند که غایب بزرگ این دیدار است، با 8 کلین شیت بعد از حسین پورحمیدی از تراکتور و حسینی سنگربان استقلال در جایگاه سوم قرار دارد. شهاب زاهدی هم کار خود را در جدول بهترین گلزنان لیگ بیست و سوم با فسخ قراردادش با پرسپولیس پایان داد. محمد جواد محمدی بهترین گلزن گاندوها در اندیشه گذر از خط دفاعی پرسپولیس و پیوستن به جمع شش‌تایی‌های جدول گلزنان لیگ برتر است.

perspolis_-amirrezarafiei

امیررضا رفیعی 23 ساله، سنگربان جوان پرسپولیس، جایگزین علیرضا بیرلانوند در مقابل ذوب آهن است، رفیعی تا کنون در هیچ مسابقه رسمی‌ای برای پرسپولیس به میدان نرفته هواداران این تیم را نگران کرده است.

رفیعی گُلر خوبی نبود دروازه‌بان دوم پرسپولیس نبود

وحید قلیچ سنگربان سال‌های دور تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا، در آستانه دیدار ذوب آهن - پرسپولیس، اظهار کرد: «غیبت بیرانوند، حساسیت بازی مقابل ذوب آهن را دو چندان کرده است. در هر دوره‌ای‌که شاهد بودیم دروازه‌بان اصلی تیم محروم بوده، جایگزین آن عملکرد خوبی هم داشته است.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: «رفیعی، اگر گُلر خوبی نبود، دروازه‌بان دوم پرسپولیس نبود، این دروازه‌بان جوان باید به چنین خودباوری برسد و شش دانگ مراقب دروازه پرسپولیس باشد و با هواسی جمع و دید باز بازی کند و خودی نشان دهد.»

قلیچ تأکید کرد: «پرسپولیس، با وجود بازیکنان خوبی که به تیم هم اضافه شدند و بازگشت وحید امیری، باید برنده بازی مقابل ذوب آهن باشد، آْل‌کثیر می‌تواند در بازی با ذوب آهن، دومین گل خود را به ثمر برساند.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به وضعیت تیم ذوب آهن،بیان کرد: «یکی از وزنه‌های تیم ذوب آهن، حضور نیما نکیسا به عنوان مدیر این باشگاه است، خدمات بسیار خوبی ارائه کرده است و نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است.»

قلیچ با اشاره به اینکه اوستون ارونوف خط هافبک پرسپولیس را تقویت می‌کند، تصریح کرد: «باید از این بازیکن استفاده کنیم.»

گزارش+تصویری_+بازی+پرسپولیس+و+تراکتور

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تأکید بر اینکه بنده از مخالفان جدایی آل‌کثیر از پرسپولیس بودم و خوشبختانه با رفتن یحیی گل محمدی، بار دیگر آل کثیر به جمع پرسپولیسی‌ها بازگشت، اظهار داشت: «امیدواریم، باز هم بار سنگین گلزنی مقابل ذوب آهن را هم بر دوش بگیرد.»

 

 

      

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار