ماجرای انتشار غیررسمی رأی انضباطی بازی سپاهان و الاتحاد

تهران (پانا) - پس از انتشار خبری از سوی سایت الشرق الاوسط مبنی بر صدور رأی انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان برخی رسانه‌های داخلی به این موضوع پرداختند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای انتشار غیررسمی رأی انضباطی بازی سپاهان و الاتحاد

ماجرا از این قرار است که سایت الشرق الاوسط در خبری مدعی شد رأی انضباطی دیدار لغو شده سپاهان و الاتحاد به سود نماینده سعودی‌ها صادرشده است و در پی آن خبرنگار عربستانی در فضای مجازی به این خبر دامن زد.

در باز نشر این خبر از سوی برخی رسانه‌ها فقط به رأی ۳ بر صفر اکتفا نشد و جریمه ۲۰۰ هزار دلاری و 3 جلسه محرومیت سپاهان از میزبانی در نقش‌جهان هم منتشر شد.

این در حالی است که در صورت صدور رأی باید ۴ نسخه به فدراسیون فوتبال ایران، فدراسیون عربستان، باشگاه سپاهان و باشگاه الاتحاد ارسال شود اما در صورت حصول نامه هم تا زمان اعلام رسمی‌ای اف سی نمی‌توانند رأی را رسانه‌ای کنند اما شنیده‌ها حاکیست رونوشت این رأی به مراجع فوق رسیده است.

تحقیقات نشان می‌دهد این گمانه‌زنی از سوی سایت عربستانی از رأی صادره در مورد این دیدار به منابعی بر می‌گردد که با عضو سعودی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تماس هستند.

اگر چه رئیس کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا به نام جهانگیر بیگلری یک وکیل و حقوقدان ایرانی است، اما گفته می‌شود از وی خواسته‌اند در مورد این پرونده دخالتی نداشته باشد.

با توجه به نفوذ عربستان در کنفدراسیون فوتبال آسیا احتمال صدور این رأی ظرف امروز یا فردا زیاد است.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و الاتحاد که قرار بود در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شود به دلیل حضور نیافتن تیم الاتحاد در زمین چمن با نظر ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار نشد تا نتیجه این دیدار به بررسی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع شود.

پیش از این یک‌بار شایعاتی مبنی بر توافق دو تیم برای تکرار این بازی در زمین بی‌طرف مطرح‌شده بود، اما مرجع رسمی فوتبال آسیا این موضوع را تأیید نکرد و با توجه به شایعات اخیر رأی رسمی به‌زودی اعلام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار