هاشمی: پاداش ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی یکسان است

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان گفت تامین شغل ورزشکاران به صورت قانون به تصویب رسیده، اما در اجرای آن مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

کد مطلب: ۱۴۱۳۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
هاشمی: پاداش ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی یکسان است

کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از آخرین اردو‌های تیم‌های ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: روز پارالمپیک را به همه ورزشکاران و مسئولان این حوزه تبریک می‌گویم. در آستانه اعزام به بازی‌های پاراآسیایی وظیفه داشتیم که بازدیدی از اردوی تیم‌های ملی داشته باشید و به آن‌ها خدا قوت بگوییم. نه تنها والیبال نشسته بلکه همه رشته‌های جانبازان و توان یابان نیاز به حمایت و پشتیبانی ویژه دارد که ما به عنوان وزارت ورزش وظیفه داریم حمایت‌های لازم را از آن‌ها داشته باشیم.

وی در مورد پاداش‌های در نظر گرفته شده برای ورزشکاران پاراآسیایی افزود: پاداشی که برای بازی‌های آسیایی در نظر گرفته شده برای پاراآسیایی هم در نظر گرفته خواهد شد. ما به عنوان وزارت ورزش پاداش‌های‌مان برابر است و مشکلی در این زمینه ندارد. پاداش پای سکو را هم باید کمیته ملی پارالمپیک در نظر بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد درخواست ورزشکاران برای تامین شغل آن‌ها گفت: این موضوع به صورت قانون به تصویب رسیده، اما در اجرای آن مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود. برای تحقق این امر موانعی وجود دارد که در تلاش هستیم ضمن برطرف کردن این موانع، تسهیلات بیشتری را هم برای ورزشکاران در نظر بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار