المپیاد سراسری آمادگی جسمانی برگزار می‌شود

تهران (پانا) -‌ المپیاد سراسری آمادگی جسمانی برای اولین بار در کشور با حضور هشت رشته ورزشی در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۱۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد سراسری آمادگی جسمانی برگزار می‌شود

به گزارش فدراسیون آمادگی جسمانی، محمد امیرعظیمی؛ سرپرست هیأت آمادگی جسمانی استان تهران از تلاش برای برگزاری باشکوه پیکار‌های المپیاد کشوری با حمایت ویژه فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.

امیر‌عظیمی گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مطلوب المپیاد با کمک و هم‌دلی اعضای هیأت استان فراهم شده است و چندین سالن مجزا برای آقایان و بانوان مدنظر قرار گرفته است و در زمینه‌های تعداد سالن‌ها، ایجاد سازه‌های لازم و شرایط خوابگاه و اسکان به لطف خدا هیچ محدودیتی نداریم و از ماه‌های قبل برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی ‌با تأکید بر ضرورت اجرای دستورات آیین‌نامه‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون آمادگی جسمانی مبنی بر رعایت قوانین حجاب، پوشش و شئونات اسلامی ورزشکاران، عنوان کرد: افتخار میزبانی اولین دوره از مسابقات المپیاد کشوری آمادگی جسمانی به استان تهران رسید و سعی داریم در کادر اجرایی، فنی و داوری مسابقات از ظرفیت بومی استان تهران حداکثر بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.

سرپرست هیأت آمادگی جسمانی استان تهران ادامه داد: اولویت و هدف اصلی ما ایجاد امنیت روانی و نشاط بالا و خدمت به جامعه هدف و ورزشکاران خواهد بود.

اولین دوره از مسابقات المپیاد کشوری آمادگی جسمانی از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مهر به میزبانی هیأت آمادگی جسمانی استان تهران با حضور تمامی استان‌های کشور در مجموعه ورزشی کارگران (شهید معتمدی) در هشت رشته ورزشی اعم از آمادگی جسمانی، پیلاتس، ایروبیک، فیوژن فیتنس، فانکشنال فیتنس، اسپینینگ، کلیستنیکس و کتل‌بل برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار