حضور وزارت ورزش و جوانان در رویداد تعالی حکمرانی حجاب

تهران (پانا) - وزارت ورزش و جوانان، با حضور در اولین روز از رویداد تعالی حکمرانی حجاب و برپایی غرفه در نمایشگاه عفاف و حجاب وزارت کشور، ضمن ارائه گزارش عملکرد این دستگاه از آغاز دولت سیزدهم، برنامه‌های خود را در راستای رفع مسائل ححاب مطرح کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور وزارت ورزش و جوانان در رویداد تعالی حکمرانی حجاب

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، همزمان با هفته دولت، رویداد تعالی حکمرانی حجاب در روزهای ۵ و ۶ شهریورماه به میزبانی وزارت کشور و ستاد امر به معروف در محل این وزارتخانه با حضور کلیه دستگاه های دولتی برگزار میشود.

امروز یکشنبه(۵شهریورماه) اولین روز این رویداد به منظور بررسی و ارائه برنامه ها و سیاست گزاری حل مسئله عفاف و حجاب دستگاه های حاضر در حال برگزاری است.

همچنین در اولین روز این رویداد وزارتخانه های کشور، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش ، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علوم تحقیقات و فناوری ضمن ارائه گزارش عملکردشان، برنامه ها و پیشنهادات خود را در راستای حل مسائل مرتبط با عفاف و حجاب ارائه خواهند کرد.

لازم به ذکر است، در کنار این رویداد دستگاه های دولت با برپایی غرفه و شرکت در نمایشگاه عفاف و حجاب در مقر وزارت کشور عملکرد دستگاهشان را در دولت سیزدهم به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار