استارت والیبال قهرمانی ‌نوجوانان دختر از 29 مرداد

ارائه گواهی اشتغال به تحصیل عکسدار از سامانه سیدا که به تأئید، مهر و امضای آموزش و پرورش شهرستان رسیده باشد برای حضور در این رقابت‌ها الزامی است

تهران (پانا) - مسابقات والیبال قهرمانی کشور نوجوانان دختر سال 1402 با حضور 25 تیم در سه دسته به میزبانی تبریز، بیرجند و سنندج برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۳۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
استارت والیبال قهرمانی ‌نوجوانان دختر از 29 مرداد

‌مسابقات والیبال قهرمانی کشور نوجوانان دختر سال 1402 با حضور 9 تیم در دسته یک، هشت تیم در دسته دو و هشت تیم در دسته سه برگزار می‌شود.

بر‌اساس اعلام سازمان لیگ والیبال، دسته یک این رقابت‌ها از 29 مرداد تا چهارم شهریور با حضور تیم‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران، البرز، فارس، کرمان، آذربایجان شرقی و توابع تهران در تبریز برگزار خواهد شد.

شهر بیرجند در استان خراسان جنوبی نیز میزبان رقابت‌های دسته دوم نوجوانان دختر سال 1402 است که با حضور تیم‌های گلستان، قزوین، یزد، سمنان، قم، زنجان، بوشهر و خراسان جنوبی از 29 مرداد تا دوم شهریور برگزار می‌شود.

همچنین هشت تیم آذربایجان غربی، کرمانشاه، گیلان یک، اردبیل، همدان، کردستان، گیلان دو و لرستان از 30 مرداد تا سوم شهریور در قالب دسته سوم این مسابقات در سنندج مرکز استان کردستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این رقابت‌ها بر اساس آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آیین نامه سازمان لیگ برگزار خواهد شد و ورودیه تیم‌ها به مبلغ 400 میلیون ریال است.

هر تیم شامل 17 نفر شامل 14 بازیکن (3 بازیکن متولد 11 دیماه 1384 تا دهم دیمان 1385 و 11 بازیکن متولد 11 دیماه 1385 به بالا) و سه نفر کادر فنی است که سرمربی باید حداقل دارای کارت مربیگری (درجه یک) و کمک مربی (درجه دو) باشد.

اصل شناسنامه عکسدار، کارت ملی بازیکنان و کادرفنی، اصل کارت مربیگری مربی و کمک مربی تیم، عکس پرسنلی جدید 4×3 تمامی اعضای تیم، ارائه کارت بیمه ورزشی سال 1402 و ارائه مدرک سکونت یا گواهی اشتغال به تحصیل عکسدار از سامانه سیدا که به تأئید، مهر و امضای آموزش و پرورش شهرستان رسیده باشد، از جمله مدارک ثبت‌نام تیم‌ها در سامانه ملی فدراسیون والیبال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار