سقف بودجه باشگاه پرسپولیس اعلام شد

تهران (پانا) - شرکت فرهنگی، ورزشی پرسپولیس فرم بودجه فصل ( ۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود را که به تصویب خزانه‌دار، هیات مدیره و رئیس مجمع آن شرکت رسیده است به سازمان لیگ ارسال کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سقف بودجه باشگاه پرسپولیس اعلام شد

‌به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه مردمی و پرهودار پرسپولیس فرم بودجه خود را برای فصل پیش روی با تصویب هیات مدیره و مجمع آن شرکت جهت تخصیص حقوق و دستمزد بازیکنان به مبلغ ۳۲۵ میلیارد منطبق با دستورالعمل فدراسیون فوتبال انجام داده است.

این بودجه مختص تیم‌های سهمیه آسیایی است و تا سقف حداکثر ۲۰ درصد بابت هرگونه مزایا و آپشن قابل افزایش است.

همچنین چون باشگاه پرسپولیس در این فصل تعدادی بازیکن (داخلی) به سایر باشگاه‌های لیگ برتری ترانسفر کرده است پس از ارایه مدارک و مستندات مستدل تا سقف ۵۰ درصد از درآمد حاصله از ترانسفر به بودجه این باشگاه طبق دستورالعمل افزایش می‌یابد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این تیم برای فصل جدید 24 بازیکن خواهد داشت که شامل 19 بزرگسال و 5 سهمیه امید و جوانان است، اما انتظار می‌رود این تعداد تا پایان نقل و انتقالات افزایش یابد.

باشگاه پرسپولیس همچنین می‌تواند 65 میلیارد تومان به عنوان پاداش و آپشن به بازیکنان خود پرداخت کند تا در مجموع بودجه‌اش به 390 میلیارد تومان برسد.

نکته مهم درباره بودجه اعلامی این است که قراردادهای ارزی با نرخ تبدیل دلار 50 هزار تومانی اعلام شده‌اند و به عبارتی ممکن است با افزایش یا کاهش ارزش ریال، سقف 325 میلیارد تومانی هم تحت تاثیر قرار بگیرد.

باید منتظر ماند و دید که باشگاه پرسپولیس مجموع قراردادهای خود را در سامانه کدال به چه شکلی بارگذاری خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار