محک جدی تیم ملی هندبال‌ در گرجستان؛ نوجوانان نهم مرداد عازم کرواسی می‌شوند

رحیمی‌زاده: هدف ما در مسابقات قهرمانی جهان رسیدن به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات است

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر رسیدن به جمع 16 تیم برتر مسابقات جهان را هدف تمام تیم دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۹۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
محک جدی تیم ملی هندبال‌ در گرجستان؛ نوجوانان نهم مرداد عازم کرواسی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال‌، ‌مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ‌‌گفت: در اردوی ششم تیم ملی بیشتر روی نکات تکنیکی و تاکتیکی کار کردیم و این اردو را به اردوی تدارکاتی گرجستان پیوند می‌زنیم.

او با تشکر از فدراسیون هندبال برای تدارک اردوی آماده‌سازی گرجستان افزود: ‌در اردوی هفتم تدارکاتی، راهی گرجستان می‌شویم و سعی می‌کنیم در این اردو به نظم تاکتیکی مورد نظر کادر فنی برای مسابقات جهانی برسیم. امیدوارم در دو بازی تدارکاتی که در اردوی گرجستان داریم بازیکنانم با انگیزه کار کنند و من و کادر فنی هم بتوانیم به نقاط ضعف و قوت بچه‌ها پی ببریم.

رحیمی‌زاده با اشاره به همگروه‌های ایران در دهمین مسابقات قهرمانی هندبال جهان نیز گفت: تیم ملی نوجوانان پسر گرجستان یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های قهرمانی جهان هست ضمن اینکه سوئد و جزایر فارو دو نماینده قاره اروپا هستند و بازی‌های تدارکاتی با تیم ملی گرجستان می‌تواند پیش‌زمینه خوبی برای رویارویی بهتر با این دو تیم باشد.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر با بیان اینکه امیدوارم بازیکنانم عملکرد خوبی داشته باشند و به آن چیزی که لایق آن هستند، برسیم، بیان کرد: هدف ما در مسابقات قهرمانی جهان رسیدن به جمع 16 تیم برتر مسابقات است و با توجه به پتانسیلی که بازیکنانم دارند، امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

‌تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشورمان برای آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در کرواسی روز گذشته راهی گرجستان شد. ملی‌پوشان پسر کشورمان در هفتمین اردوی خود، در 4 روز دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی هندبال نوجوانان گرجستان برگزار می‌کنند. تیم ملی هندبال گرجستان یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی جهان است که در گروه F با تیم‌های مقدونیه، نروژ و مونته‌نگرو همگروه است.

تیم ملی کشورمان روز چهارم مرداد به کشور باز می‌گردد و اردوی نهم آماده‌سازی خود را از پنجم تا هشتم مرداد ‌‌در تهران ادامه خواهد داد و بامداد‌ نهم مرداد عازم کرواسی میزبان دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان خواهد شد.

تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران در این مسابقات در گروه H با تیم‌های سوئد، جزایر فارو و بروندی همگروه است.

دهمین دوره رقابت‌های هندبال نوجوانان قهرمانی جهان از 11 تا 22 مرداد با حضور 32 تیم در 8 گروه در کشور کرواسی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار