وطن‌پرست: سرمایه‌گذاری خوبی روی تیم‌های پایه هندبال‌ انجام شده؛ به داشتن تیمی پرقدرت در آینده امیدوارم

تهران (پانا) - کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان حضور مداوم در مسابقات جهانی را عامل مهم برای رشد هندبالیست‌ها بخصوص بازیکنان جوان دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۸۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
وطن‌پرست: سرمایه‌گذاری خوبی روی تیم‌های پایه هندبال‌ انجام شده؛ به داشتن تیمی پرقدرت در آینده امیدوارم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مینا وطن‌پرست کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان درباره دومین حضور پیاپی در مسابقات قهرمانی جهانی گفت: نخستین حضور در مسابقات قهرمانی جهان کوله‌باری از تجربه بود. شخصا وقتی هندبال مدرن را از نزدیک می‌دیدم بسیار با آن‌چه که از تلویزیون و ویدئوها دیده بودم متفاوت بود و خیلی چیزها از آن مسابقات یاد گرفتم.

وی افزود: به هر حال حضور مداوم در مسابقات جهانی می‌تواند باعث رشد هندبالیست‌ها بخصوص بازیکنان جوان شود و من مطمئنم یک روز در این مسابقات جهانی، ایران خیلی حرف‌ها برای گفتن خواهد داشت.

وطن‌پرست در مورد قرعه‌کشی مسابقات جهانی و همگروهی با آلمان، لهستان و ژاپن نیز گفت: هیچکدام از بازیکنانی که برای اعزام به این مسابقات انتخاب می‌شوند، برای باخت نمی‌روند. آلمان، لهستان و ژاپن تیم‌های بزرگی هستند و من حتی فکر می‌کنم گروه سخت‌تری حتی از دوره نخست مسابقات جهانی داریم. تمام تلاش خود را می‌کنم اگر در تیم ملی اعزامی انتخاب شدم هندبال قشنگی از ایران به نمایش بگذاریم.

وی در مورد رویارویی با ژاپن در مسابقات جهانی نیز اضافه کرد: ژاپن با تیمی متفاوت از تیم آسیایی در مسابقات جهانی ظاهر می‌شود و تیمی فوق‌العاده سرعتی هست.

وطن‌پرست که در لیگ برتر هندبال بانوان در فصل 1402-1401 با تیم سنگ‌آهن بافق قهرمان لیگ شده است، در این باره نیز اظهار داشت: این برای ششمین سال پیاپی بود که در تیمی بازی می‌کردم که قهرمان لیگ برتر می‌شد و البته طعم متفاوتی داشت چون شاکله تیم را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دادند که این قهرمانی را خیلی شیرین می کرد.

کاپیتان تیم ملی درمورد گسترش حضور بازیکنان جوان و نوجوانان در هندبال بیان داشت: فکر می‌کنم فدراسیون با آینده‌نگری خود زمینه این حضور را مهیا کرده و دکتر پاکدل سرمایه‌گذاری خوبی روی جوانان و نوجوانان انجام داده و به شخصه وقتی بازی‌ این بازیکنان را نگاه می‌کنم بسیار به داشتن تیمی بسیار پرقدرت در آینده هندبال امیدوار می‌شوم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که فصل آینده لیگ برتر با چه تیمی به زمین مسابقات می‌آید نیز گفت: هنوز با تیمی مذاکره نکردم. باید ببینم تقدیر چه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار