نیمه‌نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا؛ زور یوزها به سامورایی‌ها نرسید

تهران (پانا) - شاگردان حسین عبدی در ‌‌چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا امروز به مصاف ژاپن رفتند و با قبول شکست مقابل این تیم، نتوانستند به فینال این رقابت‌ها راه یابند.

کد مطلب: ۱۳۸۲۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نیمه‌نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا؛ زور یوزها به سامورایی‌ها نرسید

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن امروز(پنج‌شنبه) در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا در تایلند به مصاف هم رفتند‌ که در نهایت این بازی با برتری سه بر صفر ژاپن پایان یافت و به این ترتیب شاگردان حسین عبدی از رسیدن به فینال بازماندند.

‌در شرایطی که بازی متعادل پیش می‌رفت، گل نخست برای تیم ملی ژاپن توسط ریونوسوکه یادا در دقیقه ۱۰ وارد دروازه ایران شد.

مهاجمان ایران در دقیقه ۲۱ با فشاری که به دروازه‌بان ژاپن آوردند باعث لو رفتن توپ وی شدند، اما ضربه کسری طاهری که موقعیت خوبی داشت به اوت رفت.

پاس در عمق و در نهایت شوت ژاپنی‌ها چسبیده به خط محوطه جریمه در دقیقه ۲۶ با واکنش خوب آرشا شکوری همراه بود، اما ریباند توپ و نفوذ کوهی موچیزوکی بازیکن شماره ۸ ژاپن و شوت وی وارد دروازه شد.

در دقیقه ۲+۴۵ از سوی داور وسط یک پنالتی به نفع ایران گرفته شد اما صحنه منجر به خطا توسط کمک داور آفساید اعلام شد.

در دقیقه ۵۵، به دلیل شرایط نامساعد جوی و رعد و برق شدید، داور بازی را متوقف کرد و از اعضای تیم‌ها خواست تا به رختکن بروند. پس از ۱۰ دقیقه و بهبود شرایط، بازی پیگیری شد.

در ادامه تلاش‌های ایران سودی نداشت و ژاپن به طور کامل توپ و میدان را در اختیار داشت.

در دقیقه ۷۳، رویونسوکه ساتو با یک ضربه ایستگاهی موفق شد سومین گل سامورایی‌ها را وارد دروازه ایران کرده و برتری تیمش را قطعی کند.

عصر امروز در دومین دیدار نیمه‌نهایی، کره‌جنوبی به مصاف ازبکستان می‌رود تا تکلیف دیگر تیم فینالیست مشخص شود. ایران نیز باید در بازی رده‌بندی با بازنده رقابت ازبکستان و کره‌ جنوبی دیدار کند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی با پیروزی مقابل یمن در ضربات پنالتی‌، توانسته بود ضمن رسیدن به نیمه‌نهایی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا، مجوز حضور در جام جهانی را نیز کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار