شب موعود از راه رسید؛ علی دایی آماده تعویض با رونالدو شد

تهران (پانا) - امشب دیدار حساس تیم‌های ملی پرتغال و بلژیک در یک هشتم نهایی یورو 2020 می‌تواند برگی جدید را در تاریخ فوتبال جهان ورق بزند.

کد مطلب: ۱۱۹۵۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شب موعود از راه رسید؛ علی دایی آماده تعویض با رونالدو شد

در دومین شب از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا (یورو 2020) امشب تیم ملی فوتبال پرتغال مدافع عنوان قهرمانی جام باید در دوئلی سخت و نفس‌گیر به مصاف تیم ملی فوتبال بلژیک صدرنشین رنکنیگ فیفا برود.

بازی امشب با تمام حساسیت‌هایی که برای پرتغال همراه دارد، برای فوتبال جهان می‌تواند شبی خاص و به یاد ماندنی باشد؛ شبی که قرار است در تاریخ فوتبال جهان رکوردی جدید به ثبت رسیده و در کتاب رکوردها تعویضی طلایی صورت گیرد.

کریستیانو رونالدو که در دیدار مقابل فرانسه 2 بار برای تیمش از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، توانست به رکورد علی دایی برسد و همراه با اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال جهان در رده ملی قرار بگیرد. و حالا امشب رونالدو با به ثمر رساندن یک گل دیگر رکورد علی دایی را خواهد شکست و در بازی ملی شماره 179 به گل شماره 110 خواهد رسید و پس از این گل دیگر علی دایی عنوان آقای گل فوتبال جهان را در اختیار نخواهد داشت.

البته این رکوردکشنی از سوی رونالدو در حالی صورت می‌پذیرد که او با 178 بازی به 109 گل رسید در حالی که علی دایی در 148 بازی 109 بار برای تیم ملی ایران گلزنی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار