بیانیه عجیب تیم رضا عنایتی؛ انتخاب کنید جنتلمن باشیم یا لمپن شویم؟

تهران (پانا) - باشگاه هوادار تهران که هدایت تیم لیگ یکی آن بر عهده رضا عنایتی است، با انتشار بیانیه‌ای شدیدالحن به روند داوری‌های لیگ یک انتقاد کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه عجیب تیم رضا عنایتی؛ انتخاب کنید جنتلمن باشیم یا لمپن شویم؟

در این بیانیه که رسانه رسمی باشگاه هوادار تهران منتشر کرده، آمده است:

در ادامه اشتباهات داوری در دیدارهای هوادار و در فصل جاری که متاسفانه جملگی نیز تا کنون به ضرر بنفش ها بوده است،این بار نیز یعقوب آشوری قاضی دیدار قشقایی و هوادار و در نیمه نخست،سه پنالتی محرز بنفش ها را ندید تا یک تنه تاثیرگذارترین مهره این دیدار لقب بگیرد!

هواداری ها که از بازیکنان گرفته تا کادر فنی،طبق رویه پیشین و سنت همیشگی خود و در اقدامی اخلاق مدارانه که ظاهرا مورد توجه قرار نگرفته است،کماکان از اعتراض به گروه داوری می پرهیزند اما مورد بی مهری قشری قرار می گیرند که نه تنها حق طبیعی شان را به آن ها نمی دهد که امتیازات بسیاری را نیز از آن ها ستانده است!

اما اکنون و به طور جدی چنین پرسشی نزد بنفش ها و خطاب به داوران به وجود آمده است که به نظر خودتان آیا زین پس و در مواجهه با تصمیمات درست و غلط شما و مانند بیشتر باشگاه ها،با داد و قال کردن و سر دادن فریاد و اعتراض روی عملکردتان تاثیر گذاشته و لمپن مابانه در جریان دیدار در پی احقاق حقوق تضییع شده خود بوده یا این مجموعه کماکان به رفتار و گفتار جنتلمنانه خود ادامه داده و شاهد از دست رفتن امتیازهایش باشد؟!

پرسشی که می طلبد تمامی داوران و متولیان کمیته مربوطه شان بدان بیاندیشند و اگر پاسخی ندارند که حتما ندارند،لااقل در دیدارهای آینده خود در صدد جبران عملکرد پیشین شان برآیند که جبران عملکرد پیشین شان،به معنای اجرای عدالت در قضاوت است و بس...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار