خواب جدید النصر برای قهرمان ایران؛ پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شود؟

تهران (پانا) - نماینده عربستان در ادامه تلاش‌های خود در راستای توهمی که دوستانش از داخل ایران به آنها داده‌اند، قصد دارد حکم محرومیت پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
خواب جدید النصر برای قهرمان ایران؛ پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شود؟

تلاش‌های النصر عربستان برای آسیب زدن به پرسپولیس ایران همچنان ادامه دارد، ظاهرا این تیم متمول عربستانی هنوز تلخی شکست در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 مقابل قهرمان مقتدر فوتبال ایران را فراموش نکرده است و قرار است تا آخرین نفس برای محروم کردن پرسپولیس تلاش کند.

تلاش‌هایی که به بن‌بست رسید

این تیم عربستانی پس از شکست مقابل پرسپولیس، با تحریک عده‌ای از هواداران رقیب پرسپولیس در داخل ایران، از پرسپولیس به اتهام جذب بازیکن در زمان محرومیت از نقل و انتقالات به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد و خواهان محرومیت پرسپولیس از حضور در فینال لیگ قهرمانان 2020 شد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با استعلام از فدراسیون جهانی فوتبال، رای خود را به نفع قهرمان فوتبال ایران صادر کرد تا اولین تلاش النصر و هواداران ایرانی‌اش برای محروم کردن پرسپولیس شکست بخورد.

آنها پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم را به ضررشان صادر کرد، دست از تلاش برنداشته و پرونده را به دادگاه عالی حکمیت ورزش (CAS) فرستادند و در همان ابتدای کار از این دادگاه درخواست داشتند به قید فوریت دستور لغو دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 بین پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی را بدهد، درخواستی که از سوی CAS شامل قید فوریت تشخیص داده نشد و فینال در تاریخ از پیش اعلام شده انجام شد.

موج سوم رویاها آغاز شد

اما پس از دیدار فینال، همچنان تلاش‌‎های النصر عربستان برای پیروزی در این پرونده ادامه دارد. آنها که در مسیر رسیدن به رویای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 ناکام ماندند و در این فصل هم جایگاه خوبی در لیگ برتر عربستان ندارند و به عبارتی از رسیدن به جام قهرمانی ناامید شده‌اند، رویای جدیدی برای خود در سر دارند.

براساس گزارش‌‎‌هایی که رسانه‌های عربستانی منتشر کرده‌اند، النصر عربستان امیدوار است تا حکم دادگاه عالی حکمیت ورزش به نفع این باشگاه باشد و آنها بتوانند حکم محرومیت پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2021 را از این مرجع بین‌المللی بگیرند تا شاید ناکامی شکست در نیمه نهایی فصل 2020 را فراموش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار