مراسم برترین‌های سال فوتبال آسیا لغو شد

تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت ادامه شیوع کرونا ویروس در سطح قاره کهن قصد دارد مراسم برترین‌های سال فوتبال قاره آسیا را برگزار نکند.

کد مطلب: ۱۱۵۰۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم برترین‌های سال فوتبال آسیا لغو شد

در حالی که به نظر می‌رسید کنفدراسیون فوتبال آسیا مراسم انتخاب برترین‌های سال فوتبال قاره کهن را تا ماه ژانویه برگزار خواهد کرد، اما ادامه روند شیوع کرونا ویروس در سطح قاره کهن، این نهاد را وادار کرده تا تصمیمی مهم درباره این مراسم بگیرد.

هر چند فعلا کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی موضع خود درباره مراسم برترین‌های سال آسیا در سال 2020 را اعلام نکرده است، اما رسانه‌های عربستانی اعلام کردند بنابر تصمیم AFC این مراسم لغو شده است و خبری از برگزاری آن نخواهد بود. البته این منابع یادآوری کرده‌اند که لغو مراسم به معنی عدم معرفی مرد سال فوتبال آسیا نیست، برترین‌های قاره به صورت آنلاین معرفی خواهند شد و جوایز آنها برایشان ارسال می‌شود.

طی دو سال اخیر جایزه مرد سال فوتبال آسیا به عبدالکریم حسن و اکرم عفیف از قطر رسیده است اما درباره سال جاری میلادی مشخص نیست نامزدهای نهایی این جایزه چه بازیکن‌هایی هستند اما پیش از این منابع خبری عربی اعلام کرده بودند نام بشار رسن هافبک سابق پرسپولیس در بین 3 کاندید نهایی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار