پیشنهاد نجومی چینی‌ها برای کاپیتان سرخ‌ها؛ پول یک سال به اندازه چند سال حضور در پرسپولیس

تهران (پانا) _ پیشنهاد چینی‌ها به بازیکنان ایرانی ادامه دارد، پس از اینکه خبر تمایل آنها به خرید مرتضی پورعلی گنجی منتشر شد، حالا نوبت به پیشنهادی بزرگ به کاپیتان پرسپولیس رسیده است.

کد مطلب: ۱۰۹۶۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد نجومی چینی‌ها برای کاپیتان سرخ‌ها؛ پول یک سال به اندازه چند سال حضور در پرسپولیس

هفته گذشته بود که برخی رسانه‌های قطری خبر دادند که یک باشگاه چینی برای خرید مرتضی پروعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه العربی دست به کار شده و قصد دارد مقدمات بازگشت این مدافع باتجربه را این کشور فراهم کند اما پس از چند روز، هیمیر هالگریمسون سرمربی تیم فوتبال العربی رسما اعلام کرد که این باشگاه اجازه جدایی به پورعلی گنجی را نخواهد داد و این مدافع در برنامه‌های فصل آینده العربی جایگاه ویژه‌ای دارد.

اما پس از اینکه بازگشت پورعلی گنجی به چین منتفی شد، خبری جدید درباره یک پیشنهاد دیگر از چین به گوش رسیده است. بنابر شنیده‌ها یک تیم چینی در تلاش است تا با احمد نورالهی کاپیتان سوم پرسپولیس که روزهای خوبی را با این تیم سپری می‌کند و نمایش خوبی هم در تیم ملی فوتبال ایران داشته، قرارداد امضا کند اما با توجه به اینکه نورالهی تا پایان فصل 1400-1399 با پرسپولیس قرارداد دارد، جدایی او از قهرمان ایران و حضورش در سوپر لیگ چین به صدور رضایت‌‎نامه از سمت باشگاه پرسپولیس مربوط است.

گفته می‌شود تیم چینی که به دنبال خرید کاپیتان پرسپولیس رفته است، حاضر است برای حضور او در ترکیبش مبلغ یک میلیون دلار (تقریبا 22 میلیارد تومان) هزینه کند، رقمی که بدون شک بسیار بالاتر از قراردادش در ایران با پرسپولیس خواهد بود و البته به غیر از یک تیم متمول، سایر تیم‌های ایرانی هم توانایی چنین خریدی را ندارند.

سوپر لیگ چین که با هزینه‌های نجومی تیم‌های فوتبال این کشور تبدیل به پرستاره‌ترین لیگ فوتبال آسیا شده است، قرار است از 25 جولای (4 مرداد) با حضور ستاره‌هایی مانند هالک (مهاجم تیم ملی برزیل)، اسکار (هافبک تیم ملی برزیل)، پله (مهاجم تیم ملی ایتالیا)، استفان الشعراوی (هافبک تیم ملی ایتالیا) و مروانه فلینی (هافبک تیم ملی بلژیک) فصل جدیدش آغاز شود.

در این فصل سوپر لیگ چین، افشین قطبی سرمربی سابق پرسپولیس، تیم ملی فوتبال ایران و فولاد خوزستان هم حضور دارد و به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم « شیجیاژوانگ اور برایت » خواهد نشست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار