کار سخت فرهاد مجیدی در عراق؛ استقلال با 5 غایب بزرگ روبروی الشرطه

تهران (پانا) – استقلال برای دیدار مقابل تیم عراقی الشرطه در شهر اربیل از 3 بازیکنش به صورت قطعی و از 2 بازیکنش احتمالا نمی‌تواند استفاده کند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کار سخت فرهاد مجیدی در عراق؛ استقلال با 5 غایب بزرگ روبروی الشرطه

استقلال که با 2 برد پرگل و جذاب در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الکویت کویت و الریان قطر توانست جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را بدست آورد، باید عصر دوشنبه در اولین دیدار از مرحله گروهی در شهر اربیل به مصاف تیم الشرطه عراق برود.

فرهاد مجیدی در حالی تیمش را به عراق برده است که غیبت 3 بازیکن اصلی استقلال در این بازی قطعی است. شیخ دیاباته بزرگترین غایب استقلال در این بازی است که کادر پزشکی این تیم در تلاش است تا این مهاجم آفریقایی را حداقل به هفته دوم مرحله گروهی و دیدار با الاهلی عربستان برساند اما به دیدار با الشرطه قطعا نخواهد رسید.

علاوه بر شیخ دیاباته، غیبت فرشید اسماعیلی هم برای این بازی قطعی است و استقلالی‌ها او را مانند شیخ دیابته به عراق نبرده‌اند. میزان دقیق مصدومیت فرشید اسماعیلی مشخص نیست اما این امیدواری وجود دارد که او بتواند به دیدار حساس مقابل الهلالی عربستان برسد.. همچنین داریوش شجاعیان هم که با پارگی رباط صلیبی روبرو شده تا ماه‌ها نمی‌تواند استقلال را همراهی کند.

سیاوش یزدانی و عارف غلامی دو بازیکن دیگر مصدوم استقلال هستند اما با 3 مصدوم دیگر این تفاوت را دارند که همراه با تیم به عراق رفته‌اند. رسیدن این دو بازیکن به دیدار با الشرطه در ابهام قرار دارد اما تیم پزشکی استقلال حضور یا عدم حضور این دو بازیکن را تا عصر امروز به کادر فنی اعلام خواهد کرد اما چیزی که از شواهد و قرائن مشخص شده این است که سیاوش یزدانی و عارف غلامی می‌توانند تیمشان را در دیدار با الاهلی عربستان همراهی کنند.

دیدار تیم‌های الشرطه عراق و استقلال ایران در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ابتدا قرار بود در شهر کربلا برگزار شود اما به علت اوضاع بحرانی عراق و اعتراضاتی که در برخی از شهرهای این کشور وجود دارد، کنفدراسیون فوتبال آسیا دستور به تغییر محل برگزاری این دیدار داد و بدین ترتیب دو تیم از ساعت 18 روز دوشنبه در ورزشگاه شهر اربیل به مصاف هم خواهند رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار