مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان همدان:

برای رسیدن به موفقیت در هنرهای نمایشی، نیاز به یک برنامه‌ریزی وسیع است

همدان (پانا) - مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان همدان راه رسیدن به موفقیت در هنرهای نمایشی را داشتن یک برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۱۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برای رسیدن به موفقیت در هنرهای نمایشی، نیاز به یک برنامه‌ریزی وسیع است

کیانوش بهروزپور در گفت‌وگو با پانا درخصوص داوری نمایش‌نامه‌خوانی گفت: کارهای به نمایش گذاشته شده در بخش نمایش‌نامه خوانی، قابل تحسین بوده به‌ویژه نمایش برخی شهرستان‌ها که باعث به وجد آمدن گروه داوری شده است. بهتر است آیتم‌های بیشتری را برای انتخاب موضوع در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده شود تا با تنوع موضوعی بیشتر و بروزتری نمایش‌ها اجرا شوند و این مهم نیازمند نگاه کارشناسی و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر با حضور اساتید این حوزه است.

بهروزپور پیشنهاد داد: انتظار می‌رود یک اختتامیه مناسب برای جشنواره در نظر گرفته شود تا نتایج این تلاش‌ها بیشتر دیده شود و جامعه نگاه شناخته شده‌تری نسبت به مقوله هنر پیدا کند.

داور مسابقات با ارزیابی و مقایسه دختران و پسران در زمینه هنرهای نمایشی گفت: دختران به نسبت کارهایشان بهتر و فعال‌تر دیده شده و کم کاری پسران نشان‌دهنده عدم توانایی آن‌ها نیست بلکه باید نگاه جدی‌تری داشته باشند و با تلاش و پیگیری مسایل را دنبال کنند.

وی گفت: از استعدادهای این دانش‌آموزان می‌توان برای جذب گردشگر و حضور در برنامه‌های مدارس استفاده کرد که در نهایت موجب درآمد‌زایی و جذب توریست برای استان می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین قهرمانی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار