امام جمعه همدان:

آموزش و پرورش وظیفه‌ مهمی در قبال فرایض دینی دانش‌آموزان دارد

همدان (پانا) - امام جمعه همدان با اشاره به وظایف آموزش و پرورش در ترویج معارف دینی گفت: این نهاد، وظیفه مهمی در قبال فرایض دینی دانش‌آموزان دارد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش وظیفه‌ مهمی در قبال فرایض دینی دانش‌آموزان دارد

حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان همدان درباره‌ چگونگی کمک آموزش و پرورش به فرایض دینی دانش‌آموزان اظهار کرد: برای توسعه دادن واجبات دینی در آموزش و پرورش باید بدانیم نسل جدید در کدام نظام تربیتی رشد کرده است.

حجت‌الاسلام شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: امروزه برای ترویج معارف دینی به‌خصوص نماز، نیازمند هنرمندی هستیم و باید به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ترویج معارف دینی در بین دانش‌آموزان، نیازمند برنامه‌هایی با هنر و زیباسازی خاصی است، افزود: دشمن وقتی می‌خواهد فرهنگ غربی را در جامعه جای دهد، محتوای باطل خود را در قالبی زیبا ارائه می‌کند.

حجت‌الاسلام شعبانی‌موثقی ادامه‌ داد: برای محکم کردن پایه‌های نماز در بین دانش‌آموزان می‌توانیم فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی را در مساجد گسترش دهیم.

وی از ادامه‌دار بودن جشن تکلیف در طول دوران مدرسه گفت و بیان کرد: امیدواریم این نوع برنامه‌ها باعث تحکیم پایه‌های تربیتی عبادی و اخلاقی دانش‌آموزان شود‌.

دانش‌آموزخبرنگار پانا: زهرا عندلیبی‌شفا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار